8 Mart 2012 Perşembe


Dünya emekçi kadınlar gününüz kutlu olsun bacılar, bu kalp sizin için:)

9 yorum:

SMİLENA dedi ki...

bacım pek hoş bir kalpçik olmuş.senin de kutlu olsun !!!

FADİŞ dedi ki...

Sağol SMİLENA Bacı:)

Proje Çantası dedi ki...

Sizin de kutlu olsun kızlar. Ama sanırım bu günün anlam ve önemi üzerinde körler sağırlar birbirini ağırlar oyun havası çalacak.

FADİŞ dedi ki...

Eh biraz öyle oluyor Edoşum, öptüm seni:)

sezobigo dedi ki...

seninde bacım:))
bu arada neden diğer kayıtlarını görmem için hep "önceki kayıtları "tıklamam gerekiyor?
kaçırdığım yazılarını okumak istiyorum böyle çok uzun oluyor:)yine sen bilirsin ama bari 2-3 kayıtı koy :))))))))))))lütfennnnnnnnnnnn:))

FADİŞ dedi ki...

sezobigocum, ne demek sayfamı biraz sadeleştireyim demiştim fazla ileri gitmişim galiba, düzelttim canım.

sezobigo dedi ki...

sağolasın canım benim:)

Nilgün Komar dedi ki...

kutlu olsun

FADİŞ dedi ki...

Nilgüncüm kucaklarım sımsıkı:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...