14 Mart 2012 Çarşamba

DOKU

 Yapılan çalışmalarda doku ön planda, kıvrımlar, yükseltiler, amorf bir yapı var, kullanılan renklere ise bayıldım.

 Kumaş, ip ve sanırım işin içinde silikon malzeme de var, biraz kolaj tadında, sanki kayalar var, doğa var, hücresel görüntüler var, yakın plan çekim gibi herkesin beğeneceği bir şey değil ama ben çok sevdim, orjinal.


 Yapılan örgülerde boyut var.


Malzemeye bu denli hakim olması, elindeki malzemeyi ustaca kullanması  büyük efor harcaması taktire şayan, paylaşmak istedim daha fazlasını görmek için sanatçının bloguna uğrayabilirsiniz, ilham vereceğine eminim, protfolyosunu görmek için de buraya tıklayabilirsiniz:)

7 yorum:

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

hakikaten süper çalışmalar. ben bayıldım. ama yapar mıyım? hayır çünkü yüreğim dayanmaz. hepsi ince işçilik :Dtembelim napim.

pisikopati dedi ki...

sanatçıyı takdir ediyorum evet fakat esas söylemek istediğim şudur blog başlık resmin muhteşem bayıldım

FADİŞ dedi ki...

Nilhan Küçük Mucizem, bu kadar büyük ebatta çalışmaları ben de yapamam, sabrım yok:)

FADİŞ dedi ki...

pisikopati, teşekkür ederim beğenmene sevindim, bir şeyler yapmaya uğraşıyorum işte:)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Ne harika çalışmalar böyle, yapabilenlere kolay gelsin:))

Nesrin dedi ki...

süper olmuş renklere bayıldım cıvıl cıvıl ... tebrik ediyorum yapan kişiyi

evellean dedi ki...

Wow!.. Its so very creative and unusual looks!))
Thank you, that you find such beautiful things and share them on your blog)