16 Mart 2012 Cuma

DIY- EL ÇANTASI CLUTCH BAG

Uzun süredir bir yeniden değerlendirme çalışması yapmıyordum ama dün markette bir malzeme gördüm ve hemen aklımda yapacağım şey şekillendi işte bu:







Çanta için uygun fermuarı da aldıktan sonra el dikişiyle fermuarı sabitledim. Çantayı dikerken siz benim düştüğüm hatalara düşmeyin.
Yarım dairenin her iki yanından 5-10 cm kadar dikip daha sonra fermuarı dikin yoksa benim ki gibi fermuarı açtığınızda tekrar amerikan servis olarak kullanabilirsiniz:) Tabi bu söylediğim başka düşünceler de doğurmuyor değil piknik sepeti için malzemeler yaparken kullanılabilir.
Çantanın üzerinde kullandığım süsler burada yapımını anlattığım bir kenarda kullanılmayı bekleyen çiçekler, onlarda nihayet yerini buldular ve bundan epey mutlu oldular sanki.  Bu tür çantalar hala moda mı bilmiyorum ama asla bana göre değil, el çantasından bende on tane olsa onunu da gittiğim yerlerde bırakır gelirim, muhakkak unuturum ve biz çocuklu anneleri yeni aldığım çanta gibi torba cinsi paklar:) Tabi benden farklı düşünen şık anneler de vardır muhakkak.

9 yorum:

zeynep dedi ki...

Ellerinize sağlık daha önce yabancı bir blogda da görmüştüm servisden clutch yapımı sizinki de harika olmuş..Mutlu hafta sonları..

FADİŞ dedi ki...

Zeynep, teşekkür ederim.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

bu servisler de ne çok işe yarıyor değilmi,köşeli yuvarlak .
ellerine sağlık çok hoş süs ayrı bir şıklık kazandırmış

Deli Anne dedi ki...

vay canına Fadişim, maşallah:)

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, evet, üç tane daha aldım servislerden onları da bu ve buna benzer şekilde değerlendirmek istiyorum ama bu sefer fermuarını farklı dikeceğim. Beğenmene sevindim:)

FADİŞ dedi ki...

Deli Anne, teşekkür ederim:)

evellean dedi ki...

Oh, how lovely!))

FADİŞ dedi ki...

evellean thanks:)

ada ve deniz dedi ki...

çok güzel olmuş:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...