19 Mart 2012 Pazartesi

BU BİR TRAKTÖR!

21 yorum:

Proje Çantası dedi ki...

E, tabii baksana, arka teker kocaman ve sürücüsü üstünde oturuyor :)

FADİŞ dedi ki...

Eda, bu kadar mı traktör sevilir ya, iyice ezberlemiş görüntüsünü kerata:)

Proje Çantası dedi ki...

Yerim ben O' nu. Güney de körüklü otobüs ve çöp kamyonu severdi. Büyüyünce bunların şoförü olacağını söylerdi. Erkek çocukları da başka bir âlem :))

ada ve deniz dedi ki...

bindi mi peki hiç, bizimkiler Yozgat'ta binmişti bayılmışlardı.

sezobigo dedi ki...

kurukafaya benzetsemde üzmem onu evet bu bir traktör:)

İkiz Annesi dedi ki...

Resmi görünce direk Berrak geldi aklıma o da bu aralar köpek balığı , armut ve deniz çizme merakında.
Traktöre bayıldım yalnız ancak bu kadar iyi olurdu kocaman kocaman öperim onu çizen elleri:)

NarincE dedi ki...

Öyle diyorsa öyledir:))

FADİŞ dedi ki...

Saadetçim her gördüğü traktöre binmek istiyor, bizim çevremizde çiftlik çok dolayısiyle traktörden geçilmiyor, binmez mi hiç:)

FADİŞ dedi ki...

Sezobigo, çaktırma:)

FADİŞ dedi ki...

İkiz annesi, neyi beğenecekleri belli olmuyor bazen şaşırtıyorlar insanı ben bu sürprizlere bayılıyorum:)

FADİŞ dedi ki...

Narince, Deniz'in duymak istediği tam da bu:)

OZAY dedi ki...

Traktor demişşse traktordur.Çocukların hayal dunyası cok guzel.Sevgıler

FADİŞ dedi ki...

OZAY, katılıyorum:) Sevgiler.

Adanın Annesi dedi ki...

Hayal gücü budur işte... Ellerine sağlık Deniz.

Sevgi dedi ki...

ya bende bi kuru kafa gördüm sanki.. ama o şöför sanırım..

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

ii ama bence çok benziyor. arkaya biçer döver takmış tarla sürüyor. süper.

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Traktör sevilmez mi Fadiş:)) Ne güzel çizmiş çocuk:)

Benimkiler küçükken az mı inşaat önlerinde takılıp kaldım... dozer, kamyon aşkına:)

FADİŞ dedi ki...

Adanın Annesi, bilmiyorum artık çocukların hayal gücüne yetişmek imkansız, resmi anlamadığını görürse başlıyor anlatmaya:)

FADİŞ dedi ki...

Sevgicim, anlaşalım üç grup var, bir şeye benzetemeyenler, bunun bir traktör olduğunu düşünenler ve birde kuru kafa diyenler.

FADİŞ dedi ki...

Nilhan-Küçük Mucizem bak biçer döveri atlamışız:)

FADİŞ dedi ki...

Semi'nin Mutlu Elleri, sorma evdeki traktör sayısını ben bilmiyorum inan, nerede traktör park etmiş üstüne çıkmak ister, şöyle bir direksiyonu okşar görülmeye değerdir. Biz de inşaat alanlarından pek kolay ayrılamayız, bıraksan oracıkta işe girişir:)