14 Mart 2012 Çarşamba

DENİZ'DEN İNCİLER

-Dün sabah anne başım dönüyor dedi kuzu, nasıl dedim eliyle işaret etti böyle, şaka yaptığını düşündüm.-Ben işe gittikten sonra oyun oynarken yine söylemiş teyzesine başım dönüyor diye, nasıl başın dönüyor Deniz, küçük küçük dönüyor demiş.
Dünkü muhabbeti biliyorsunuz birlikte uyuduk ben kalktım ama Deniz kalkmamakta direndi, akşam üstü uyandı ve uzun süre ayılamadı bazen işte böyle kaçırıyoruz işaretleri:(
Akşam yemekten önce babaya ben hasta oluyorum bak öhö öhö demiş, oğlum hiç bir şeyin yok turp gibisin, oğlan yok hasta oluyorum şurup içiçem şurup diye karşılık vermiş.
Veee gerçekten akşam yemeğinden sonra ard arda aksırıp tıksırmaya ve burnunu çekmeye başladı birden oldu tabi bize göre, oysa ki oğluş bize önceden haber vermişti biz duymuyorduk. Sabah işe giderken hala uyuyordu gece biraz zor geçti, burnu tıkandı kuzunun fısfısla açmaya çalıştım sonra yastığına nane yağı damlattım biraz daha iyi uyudu sanki.

24 yorum:

Sihirli Günce dedi ki...

Çok geçmiş olsun.O kuzuda mı kaptı şifayı.Nasıl bir salgındır bu anlamadım..İnşallah tez vakitte atlatırsınız..

Dilara AKSOY dedi ki...

Geçmiş olsun.

Bazen verilen mesajları almamakta direniyoruz sanki. Ya da öyle olmamasını ummaya çalışıyoruz.

Çocuklar hissediyorlar. Ben de çocukken sürekli hasta olduğum için, dezavantajı vardı bu durumun. Nezle, grip olurdum sürekli bir de üstüne. Doğuştan da hastalığım vardı. Ailem hasta olacağım zaman anlayamazdı. Haklılardı bir yerde de, zaten hastaydım. Diğer türlü fark etmek zor oluyordu. :)

Allah size ve ailenize sağlık versin...

FADİŞ dedi ki...

Kaptı ya, üstelik söyledi de bize, Allahım tüm çocuklarımıza sağlık nasip etsin inşallah.

FADİŞ dedi ki...

Dilara, annenin babanın işi de zormuş. Duana yürekten amin diyorum, dilerim tüm hasta çocuklarımız da şifa bulsun.

nil dedi ki...

Çok geçmiş olsun, iyi de o kadar hayallerden sonr inanmamak gayet normal geliyor ama insan yüreğine anlatamıyor.

Fadişim; doktoruna danış önce,sinüs rinse kit,burnu tam anlamıyla açıyor, kulak tıkalı değilse doktorumuz sakınca görmedi, lütfen kullanmak istersen önce danış,bize iyi geldi,çok şükür şu sıralar itirazsız kullanıyoruz.

suna'dan denemeler dedi ki...

Allah geçer dert versin yanında şifasını da versin ve tüm yavrucukların görüp görecekleri tüm hastalık sadece üşütme olsun. O zaman bile insan nasıl mutsuz nasıl kötü hissediyor kendini annelik çok zor. Böyle durumlarda hep aklıma ağır hastalığı olan yavrular ve anneleri gelir Rabbim hepsine şifa versin.

SMİLENA dedi ki...

geçmiş olsun Denize.aslında onlar işaret veriyor ama biz hasta olmalarını istemediğimiz için kabul etmiyoruz nedense...kıyamam ona.bizde nezleyiz ailecekten...

FADİŞ dedi ki...

nil sağol canım, haklısın o kadar çok hayal kuruyorlar ki, aslında genelde şaka yaptım der eğer gerçek değilse bu sefer demedi:( sinüs rinse kit soracağım, teşekkürler.

FADİŞ dedi ki...

suna, teşekkür ederim, Allah tüm hasta çocuklara şifa versin inşallah.

FADİŞ dedi ki...

SMİLENA Bacı sağol. İşaret veriyor da biz yakıştıramıyoruz işte. Size de çok geçmiş olsun.

Senanın annesi dedi ki...

Geçmiş olsun demeden önce Aferin demek istiyorum Deniz'e.
Kendini bu kadar erken gözlemleyebilmesi çok güzel :)
Umarım kısa sürede atlatırsınız.

FADİŞ dedi ki...

Sena'nın annesi, sağolun, havalar yanar döner olunca üşüttü sanırım.

Maya dedi ki...

GEçmiş olsun, kıyılmaz ki küçük kuzuya :( en kısa zamanda atlatır inşallah.

FADİŞ dedi ki...

Maya teşekkür ederim:)

Sevgi dedi ki...

fadişim geçmiş olsun. oy kıyamam ben yakışıklıma..

ada ve deniz dedi ki...

geçmiş olsun. Bu yıl kurtulamadı çocuklar bir türlü. Nasıl oluyorsa bizde de bir Devrim sağlam üçümüz burun çekip duuyoruz kaç gündür...
Bu arada Fadiş ben facede bir bilgiye denk gelmiştim. vicks vardır ya ayak tabanına sürünce öksürüğü geçiriyor diye. Son bir haftadır Deniz'e uyguluyorum. İyi geliyor gibi. Kesin çözüm olmuyor ama (sıpa tenefüslerde koşturup terlediği için) gece rahat uyuyor...

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim Sevgi Teyzesi, şimdi evi aradım fırk fırk burnunu çekip zıp zıp zıplıyormuş yatakta, akşam daha ağır oluyor bu rahatsızlık.

FADİŞ dedi ki...

Sadetçim sağol, size de geçmiş olsun bu arada, evde bir kişinin sağlam olması elzem bir durum yoksa kim bakacak hastalara. Viks ile ilgili bilgiyi duymuştum bak unutmuşum teşekkür ederim çok şükür öksürük yok, bizim oğlan direk hastalığı öksürükle bağdaştırıyor, şimdi burnu akıyormuş sanırım Avil şurup işe yaradı.

Adanın Annesi dedi ki...

çok gecmiş olsun deniz oğlana.. bişey sormak istiyorum nane yağı nedir? yastığına damlattım yazmışsınız. ilk kez duyuyorum

FADİŞ dedi ki...

Teşekkür ederim Ada'nın Annesi. Nane yağını eczaneden aldım, hoş bir nane kokusu var, nefesi ferahlatıyor, burun açıcı olarak bloglardan birinde okumuştum şimdi blogun ismini hatırlamıyorum, doğal bir malzeme olduğu için tercih etmiştim. Deneyebilirsiniz ben bir iki damla kullandığı yastığa damlattım, hoşuna gitti:)

sırrakalem dedi ki...

geçmiş olsun... bahar geldi derken tam, kış geri döndü. bu dengesiz hava hastalık için ideal.

Asuman Yelen dedi ki...

Fadiş' cim çok geçmiş olsun. Umarım ben bu yorumu yazarken o iyileşmiştir bile. Çocuklar kolay yakalanıyorlar ama biz büyüklerden daha kolay atlatıyorlar sanki. Tabii bu anne-babaların üzülmesini engellemiyor.

sezobigo dedi ki...

çok geçmiş olsun.bazen bende duymazdan geliyorum bir bakıyorum doğru söylemiş:(
bizede düşen ders çıkarmak sanırım.
sevgiler.umarım bu geceyi rahat geçirir.

dikisdersi dedi ki...

çok geçmiş olsun ,Fadiş .:(