15 Mart 2012 Perşembe

BU GÜNDEN BİR KARE


Sabah saat 11 gibi eşimle birlikte Ege Ün. Hastanesi'ndeydik, Gamzemiz için nihayet kan örneği verebildim, bir türlü fırsat bulup İzmir'e gidemiyordum, illa bir bahane çıkıyordu ya oğluş ya ben hastalanıyordum ya da fabrikadan çıkıp gitmeye fırsatım olmuyordu ama bu gecikme hali beni çok huzursuz ediyordu.
Hemşirenin eli çok hafifti hissetmedim bile, formu doldurmak çok kısa sürüyor ve bekletmeden kanı alıyorlar. Ben gittiğimde 3-4 kişi vardı ve donör olmak için her gün 20-30 kişi geliyormuş, bundan bir ay önce her gün 200 kişi geliyordu yetişemiyorduk dedi hemşire hanım. Bu vesileyle bu yazıyı okuyan, blogu takip edenlerin dışında tesadüfen buraya uğrayanlar için yan tarafta Gamze Annenin resminin üzerine tıklarsanız ilik donörü olmak için neler yapacağınızı öğrenebilirsiniz veya  onun için açılan blogtan bilgi edinebilirsiniz, belki sizin ki uyacak ve Gamze'ye ya da başka bir hastaya şifa olacaksınız.
Yukarıdaki fotoğraf hastane dönüşü çekilmiştir arkadaşlar, Forum hastaneye çok yakın ya hani uğrayalım dedik, eşim bir latte ısmarladı bana üstüne de bir çanta aldım kendime bu da bu günün ganimeti olarak kayıtlara geçsin:)

12 yorum:

hypo dedi ki...

tebrik ederim:)
darısı diğer insanların başına.

ada ve deniz dedi ki...

çanta diyorsun....güle güle kullan:))

iyi bir anımsatma oldu Fadiş. Unutanlar, ihmal edenle ya da yeni duyanlar için. Tüm Gamzeler için mutlaka yapılması gereken bir bağış...

Adanın Annesi dedi ki...

İnşAllah siz olursunuz...
İnşAllah Gamze anneye uygun ilik bulunur..

afiyet olsun.. çantanızıda güle güle kullanın :)

FADİŞ dedi ki...

hypo, inşallah bu duyarlılık kalıcı olsun, kan örneği vermekten vaz geçmemek lazım.

FADİŞ dedi ki...

Sadetçim, teşekkür ederim, umarım bu post birilerine daha teşvik edici olur:)

FADİŞ dedi ki...

Adanın Annesi, inşallah.

sezobigo dedi ki...

ne mutlu böyle blog camiasını bir parcasıyım:)
öperim sevgiler

FADİŞ dedi ki...

sezobigo:) öperim.

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Tebrikler Fadiş.

Nesrin dedi ki...

seni tebrik ediyorum ne de güzel yapmışsın . bizde hastenden sonra hep foruma girerdik. ben de oradan kesin bir küpe alıp çıkardım ;)

FADİŞ dedi ki...

Semi, teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

Nesrin teşekkür ederim, Forum'a girilmezse olmaz demi ama:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...