13 Mart 2012 Salı

10 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Renkleri harika bayıldım :)

bir kase lezzet dedi ki...

bende bayıldım canım
:))

Dilara AKSOY dedi ki...

Çok güzel. :)

Çiçekleri çok severim.

Proje Çantası dedi ki...

Ne güzeller. Keşke şimdi benim masamda da olsaydı çiçek. Ben bahçeyi bir keşfe çıkayım en iyisi. Bu ayakla daha uzaklara gidemem :)

FADİŞ dedi ki...

İkiz annesi:)
bir kase lezzet, sizin oralarda da var mı bu çiçeklerden:)
Dilara, sen de mi:)
Eda, fazla uzaklaşma geri dönmen zor olur:)

Sevgi dedi ki...

şimdi ben headerınımı sevsem yoksa çiçeğini mi.. bilemedim..

Proje Çantası dedi ki...

Fırtına koptu burada Fadiş. Çıkamam daha. Seninkilere bakacağım :)

SMİLENA dedi ki...

bunlar dün beni baştan çıkaran güzeller galiba.nasıl da güzel olmuş açınca...

Adanın Annesi dedi ki...

içimiizz açılıyor galibaa baktıkça... gel bahaaar gel artık

Adanın Annesi dedi ki...

Smilenaa.. yaptığın kuşlarda beni baştan çıkardılar bugün :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...