26 Mart 2012 Pazartesi

benim pencerem-1




7 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Saksıda kılıç çiçeğin güzel görünüyor zorlasam da kendimi çözemedim panjurun aralarından görüneni :)

FADİŞ dedi ki...

İkiz Annesi, o kılıç çiçeği arkadaşım oldu benim boy attıkça destekçim oldu:) Çalıştığım fabrikanın laboratuarından çektim pencereyi, fabrikanın iç sahası, karşıda fırınlar var, taş plakalar var:)

Bugday Tanesi dedi ki...

Fena değilmiş hani :)

FADİŞ dedi ki...

Buğday Tanesi:))

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Yorumları okuyana kadar ben pencereden görünenin yemekhane, kantin tarzı bir yer olduğunu düşünmüştüm:))))

FADİŞ dedi ki...

Fotoğraf çok net değil, biraz karanlık çıktı, içeride iki forklift gidip geliyor, bir yandan fırın boşaltılıyor, fotoğraftan bunların hiç biri görünmüyor, benim benceremden bütün gün görünenler bunlar işte:)

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Fabrikayı gören bir pencere..Gözlem için ideal olsa gerek ( bakınız: Alain de Botton "Çalışmanın Mutluluğu ve Sıkıntısı" :))))))))