8 Mart 2012 Perşembe

BEN HAZIRCIYIM BAZEN


Mütemadiyen diyette olan ben, bunu pek dillendirmesem de artık diyeti bozan atraksiyonlarda bulunuyorum kimi zaman, işte bu günlerde bazı telaşların içindeyken tatlı krizime son veren sevdiğim bir tadı paylaşmak istedim. Yapılış garanti, kutudaki yolu takip edin sonuçtan memnun kalın, ılık ılık hatta biraz sıcak yemenizi tavsiye ederim. Benim gibi kolaya kaçan biriyseniz ve çikolatayı seviyorsanız iyi bir seçim olduğunu düşünüyorum Dr. Oetker Çikolata Şelalesinin. Dikkat sık sık yemeyin kalçalarda büyümeye yolaçabilir:)

6 yorum:

SMİLENA dedi ki...

bazen bende öyleyim.ama dayanamıyor insan dimi bazen.arasıra kaçamaklar olacak.ellerine sağlık ve afiyet olsun...

kadınlar gününüz kutlu olsun !!!

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Canım, öncelikle yarışmanın linkini vereyim, izleyememişsin:)

http://tvarsivi.com/player.php?i=2012030100834

Kopyala, yapıştır:)

Çikolata şelalen de hayırlı olsun, ama fazlası pek hayırlı olmaz ona göre:)

FADİŞ dedi ki...

SMİLENA, dayanamıyorum evet, sonucunu bile bile yapmak böyle bir şey işte ama biz dikkatli olalım yine de. Sizin de kadınlar gününüz kutlu olsun bacım. Sevgilerimle:)

FADİŞ dedi ki...

LEZZETLİ SOMUNLAR, çok teşekkür ederim izlemezsem çatlarım, blogundaki video çalışmadı. Kadınlar gününüz kutlu olsun.

ada ve deniz dedi ki...

Fadiş insan bazen diyet nereye kadar diyor. küçük kaçamaklar mutlu ediyor bizi. Bu kadarı da çok olmasın artık...

FADİŞ dedi ki...

Sadetçim inan şu sıralar diyet filan hak getire, önceliklerim değişti:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...