13 Mart 2012 Salı

AKŞAM REHAVETİ

Akşam eve geldiğimde Nezoş'un bir hindi budunu fırında bir şahesere dönüştürüp hazır ettiğini gördüm mutlu oldum, kocam salata yapmayı teklif etti keyfim yerine geldi eh ben de artık masayı hazırlayıverdim ve oturduk sofraya. Deniz anne çok açım ben dediğinde memnuniyetim katlandı yemekten sonra da babasıyla bir güzel oynadılar hem de üç saat bu arada ben ne mi yaptım, çiçekli kanepemde yarı uyur yarı uyanık aldım üstüme battaniyeyi yattım. Kanepeden kalkmaya tenezzül ettiimde saat 23 30 u gösteriyordu ve Deniz hala ayaktaydı en son hokus pokus dediklerini duymuştum odasına girdiğimde başına bir oyuncak kovasını geçirmiş babasına Ayı Winni'nin dediği gibi bal yok bal yok diye sesleniyordu, beni kapıda görünce anne uykum geldi bana süt diye hemen konuyu değiştirdi bir de masajmış, neyse ki anne uzun bir süre kanepede yorgunluğunu atmıştı da kendine gelmişti:) Deniz sadece iki dakikada uyudu.

10 yorum:

alisnur dedi ki...

süpermiş,
böyle akşam rehaveti dostlar başına. : )

FADİŞ dedi ki...

alisnur, amin:)

Gulcin dedi ki...

nice boyle aksamlara fadis sunca zamandir okudugum bloglardan anladigim bir sey varsa bu bir ruya olabilir mi :) Oyleyse de niceleri olsun :)
Sevgiler

FADİŞ dedi ki...

Gülçincim rüya değil gerçek, sağolsun halden anlar:)

hypo dedi ki...

babanın varlığı atlanmamalı:)

FADİŞ dedi ki...

hypo, bence de:)

Proje Çantası dedi ki...

Ne tatlı bir akşammış :)

sezobigo dedi ki...

ooo süper baba süper deniz ve prenses fadiş:)

Maya dedi ki...

battaniyeli keyif mest eder insanı :)

Proje Çantası dedi ki...

Bu yoruma bayıldım. En çok da prensesli bölüme :))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...