10 Şubat 2012 Cuma

RESİMLER ÇERÇEVELENDİ




23 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

çok ama çok güzeller. Kıskandım:((
benim oğluşlarımın bu kadar özel resimleri yok anneleri çizemiyor diye....

Proje Çantası dedi ki...

Süpersin Fadiş' im. Çerçeveye girince eserlerin daha bir güzelleşmiş. Çok beğendim çok. Ben de Şimal için istiyorum :) Sipariş alıyor musun?

FADİŞ dedi ki...

Sadetçim, kıskanma sana da yaparız:)

FADİŞ dedi ki...

Edacım, ne demek yapalım Şimal'i de ama sen alasını yaparsın kanımca:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

mükemmel görünüyor Fadişim çok beğendim .
Birlikte yapacağınız paylaşımlar sonzuza dek sürsün .
muhteşem ikili.

Proje Çantası dedi ki...

Sen sipariş alıyor musun onu söyle :)

Proje Çantası dedi ki...

haa bir de biraz önce başka bir post mu gördüm?

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, teşekkür ederim, bana şevk veriyorsun sözlerinle:)

FADİŞ dedi ki...

Edacım, evet, nurturiadan tanıdığım bir arkadaşım lösemi hastası bu günün cuma olması vesilesiyle haberdar etmek istedim okuyanlara ve bir cuma postu yayınladım.

FADİŞ dedi ki...

Edacım sipariş alıyorum evet, bana lütfen Şimal'in güzel bir fotoğrafını mail olarak gönderir misin?

Proje Çantası dedi ki...

Hemen :) Detayları ayrıca konuşalım ;)

cafenoHut dedi ki...

Veee harika.... Ellerine sağlık. Çevçevelerin rengide pek havalı ayrıca..

FADİŞ dedi ki...

cafeNohut, teşekkür ederim:)

Maya dedi ki...

güzelliklere bak sen yaaa, demiştim sana bu işi sen çok güzel bi şekilde devam ettiriyorsun diye :) ellerine sağlık :)

FADİŞ dedi ki...

Mayacım sağol:)

Vintage Duygular dedi ki...

Ama bu tatli Deniz! Coook güzeller gercekten!

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Valla harikasın ne diyeyim..Kıvırcığımla beni o odaya koyun, daha da ellemeyin diyeyim hatta:))

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar,

Önce bir sürü emek verielerek resimler oluşturuldu, şimdi de onlara ihtiyacı olan elbiseleri giydirilerek işlem tamamlandı.

Ellerinize ve emeklerinize sağlık. Çocuklarımız için, herşey feda olsun değil mi? Onlar güzel şeylere layıktırlar.

Selam ve dualarımla.

FADİŞ dedi ki...

Vintage Duygular, teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

LEZZETLİ SOMULAR, memnuniyetle yaparım isteğini, onunla oyun oynaman yeterli akşama kadar bırakmaz seni:)

FADİŞ dedi ki...

Recep Bey, çok teşekkür ederim, sağolun:)

Proje Çantası dedi ki...

Fadiş' cim, fotoğrafı mailine gönderdim.

Sevgi dedi ki...

ay ben bunları kaçırmışım.. harika olmuşlar.. yaaa bende kızımın odasına böyle orjinal şeyler yapmak istiyorum ama yok anacım.. kabiliyet yok bende..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...