8 Şubat 2012 Çarşamba

KIRMIZI BALONLU ÇOCUK

24 yorum:

BALLI LOKMAM dedi ki...

Buda çok güzel....

bir kase lezzet dedi ki...

fadişçim nasılsın canım
:)))
çocuk olmalıymışım
:)
balonu alıp gitmeliydik
:))

Proje Çantası dedi ki...

Harika olmuş yine.

ada ve deniz dedi ki...

ne kadar şeker olmuş:))

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar,

Çocuklarımızın yararına olmak şartıyla yapılan her türlü çalışma her türlü övgünün üzerindedir. Hani meşhur bir deyişimiz vardır. "Mevzu vatansa, gerisi teferruattır." diye her ne kadar benzerliği var mı yok mu bilmiyorum ama, bende "mevzu çocuksa, gerisi teferruattır" diyerek çocuklarımızın yararına ve iyiliğine yapılan yapılan her ürün ve çalışma güzeldir demekle birlikte, elinize, emeğinize sağlıklar dilerim.

Selam ve dualarımla.

SMİLENA dedi ki...

gelincikler ,çocuk,balon ne kadar güzel hepsi.ellerine sağlık

FADİŞ dedi ki...

BALLI LOKMAM, teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

bir kase lezzet, teşekkür ederim iyiyim hamdolsun, bahar gelsin yaparız alırız bir kaç balon gök yüzüne bırakırız:)

FADİŞ dedi ki...

Edacım sağol:)

FADİŞ dedi ki...

Sadetçim, teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Recep Bey, teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

SMİLENA, gelinciği çok severim, sen de seviyorsun belli, bahar özlemi gittikçe depreşiyor :)

Maya dedi ki...

her gün daha da güzel şeyler çıkıyor ortaya Fadiş'im, ellerine sağlık :)

Banuca dedi ki...

Fadiş her yaptığın birbirinden güzel oluyor, hayran kalıyorum...
Bunlar değerlenecek değil mi ?

FADİŞ dedi ki...

Maya teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

Banucum, değerlendireceğim inşallah, onları da paylaşırım değerlendirdikçe:)

hypo dedi ki...

çok güzael olmuş tebrik ederim.
bir soru;
bu sizin işiniz mi?
bununla ilgili bir eğitim aldınız mı?

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

fadişim masal kitapları hazırlayacak kadar süper çalışmaların var ellerine sağlık.

Elif dedi ki...

resimlere baktıkça içim açılıyor ve biran önce bahar gelsin istiyorum :)

FADİŞ dedi ki...

hypo, teşekkür ederim, evet benim işim,blogumda paylaştığım işler bana ait, olmayanları ise belirtiyorum. Hayır bu iş için eğitim almadım, deneyerek öğrenip uyguluyorum:)

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

Elifçim, içinin açılmasına sevindim, blog bu işe de yarasın biraz:)

Proje Çantası dedi ki...

Hu huu komşu komşu, diyorum; bakalım ne anlatacak sana :))

Proje Çantası dedi ki...

Değişiklikler mi yaptın?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...