29 Şubat 2012 Çarşamba

KAYMAZ ÇORAP YAPIMI-2







kaymaz çorap yapımını burada kısaca anlatmıştım ve Deli Anne'nin yazısında bana link vermesi sonucu baktım ki ilgi büyük, ihtiyaç fazla Deniz'in başka çoraplarına da uygulama yapıp göstermek istedim ve tabi geçen sürede kullanımında bir problem oluyor mu paylaşmak istedim. Kullandığım neon kumaş boyaları kuruduğunda kabartmalı duruyor ve parke yüzeylerde epey bir tutuculuk sağlayan bir boya ama siz bulamıyorum her yerde yok diyorsanız sıcak silikonla veya soğuk silikonla da yapıp deneyebilirsiniz, önemli olan kullandığınız malzemeyi çoraba sürerken boya aşırı kabarık olmasın yürürken rahatsız edici olabilir. İlk yaptığım çorapları 6 Aralık 2011'de paylaşmıştım,  geçen süre boyunca bazı çoraplara uyguladığım  boyada aşınmalar olmuş farkettim ki onlara daha az boya sürmüşüm ve boya çoraba fazla tutunmamış. Çoraba baktığımda ise ipliğinin daha pamuksu ve tülenmeye müsait çorap olduğunu gördüm. Bu da demektir ki çorap ipliğinin cinsi de boyanın kalıcığında, çoraba iyi tutunmasında etkili. Eğer bu tür bir çorap kullanıyorsanız boyayı kumaşa bastırarak iyice yedirdiğinize emin olarak uygulayın. Daha önce yaptığım çorapları hala kullanıyoruz ve kaymazlık işlevlerini sürdürüyorlar zamanla oluşacak aşınmalar için de ben tekrar aynı yerden uygulama yapın derim . Yeni uyguladığım çoraplarda boyayı daha fazla kullandım ve sabah kahvaltı sonrası salonda oynanan top oyununda  test edilip onaylandı rahatlıkla kullanabilirsiniz siz de:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...