9 Şubat 2012 Perşembe

DENİZ İŞ BAŞINDA

Dün akşam yeni aldığım parmak boyalarını sulu boya niyetine kullanınca ortaya böyle bir görüntü çıktı.

Bu durumda sizce ben ne yapmış olabilirim?
Tabi ki önce kıyafetleri orada terkettik, çorap dahil çünkü yaptığı boyamanın üstüne basmış olmamış üstüne oturmuş, tenine kadar işlemiş boya, umurunda mı dünya.
Not 1: Parmak boyası neyse ki kolay çıkıyor bu konuda tecrübeliyim.
Not 2: Bütün bunlar olurken ben nerde miydim hemen yanında kanepede maillerime bakıyordum, baba mı baba da öyle:)

11 yorum:

Proje Çantası dedi ki...

Aferin kuzuya :) Öperim kıymetli ellerini.

flzpink dedi ki...

Zaten bu parmak boyası sadece parmakta kalmıyor ki!! Dirsek, kulak boyası kıvamına getiriyoruz biz :)
Dediğiniz gibi Allahtan kolay çıkıyor..

FADİŞ dedi ki...

Edacım, teşekkürler teyzesi ben de öptüm geldim sabah bi ara:)

FADİŞ dedi ki...

flzpink, ortalık her zaman batıyor ama bu sefer berbattı. Yapma etme demekten sıkılıyorum, seriyorum yere bir su geçirmez örtü çekiliyorum ama işte bazen kendini fazla kaptırınca boyanmadık yer kalmıyor:)

Nar-ı Can dedi ki...

sanıyorum önce güzel bir çığlık atar, sonra da kendimi o boyaların ortasına atıp tepinirdim:))

ada ve deniz dedi ki...

yok burdan bakınca "orda olmak istemezdim" diyorum.

Açıkcası Deniz'i bu kadar özgür bırakmanı seviyorum. Malesef ben rahat değilim...Böyle etkinlikler balkona çıkabildikleri havalarda....

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar,

İşte çocuklara tanınan hürriyet ve demokrasi budur. Bir başka evde olsa: hem evi, hem de üzerini batırır diye bu tezgahı çocuklarının önüne herkes açmaz!

Deniz çok şanslı bir çocuk, tabi annesi ve babasının sayesinde.

Selam ve dualarımla.

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Bizimde küçükken en çok yaptığımız şeydi parmak boyası ile boyamak. Hatta bir keresinde banyoda kendi vücutlarımızı boyadık! Sonra da duşa girdik direkt!
Neden sulandırdı ki parmak boyasını, çok daha fazla akar.
Neyse keyfi öyle istemiş. Bu konularda rahat olmak lazım:)

İkiz Annesi dedi ki...

Bizde olunca bu durum bir de birbirlerini boyuyorlar ki daha da fena oluyor :)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

senin ifadeni yerimmmm kıvırcık maşallah yaa. bir gün anne oğul bir yerlerde duvar boyamalısınız.(evin içinde değil:))

New York'tan dedi ki...

Bende yasadim Ahrar'la boyle bir durum, onlar mutlu olsun temizlik yapiliyor nasil olsa:)