7 Şubat 2012 Salı

ÇİÇEK KIZ

19 yorum:

SMİLENA dedi ki...

Baharı getirmiş :)))çiçek kız.gelsin artık lütfen.çok güzel olmuş...

Proje Çantası dedi ki...

Ayyy, bu da çok güzeeel :)

Banuca dedi ki...

ama yaaa...resimlerin çok güzel oluyooor, öncekileri de gördüm, görmedim sanma, ama beğenilerimi nasıl kelimelere dökeceğimi bulamadııım :)

sırrakalem dedi ki...

fadiş, bu çok güzel olmuş. eline sağlık :)

FADİŞ dedi ki...

SMİLENA, şunun şurasında ne kaldı bahara, teşekkür ederim, beğenmene sevindim:)

FADİŞ dedi ki...

Edacım, sağol:)

FADİŞ dedi ki...

Banucam, bunları senden duymak ne güzel, teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

sırrakalem, teşekkür ederim:)

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

İmrenerek bakıyorum yaptıklarına. Saz, gitar filan çaldım zamanında, dikiş diktim, kaneviçe, çiniğnesi, kasnak işleri yaptım, Örgü ördüm, yazı hatta şiir yazdım ama şu resim olayını bir türlü beceremedim. O kadar güzel olmuş ki çiçek kızın. Diğerleri de öyle. Ellerine sağlık.

Elif dedi ki...

yine çok güzel olmuş..Ellerine sağlık

ada ve deniz dedi ki...

çok güzel:)))))

FADİŞ dedi ki...

Gülsüm Hanımcım ama ben sizin saydıklarınızın çoğunu yapmadım:) Beğenmenize çok sevindim, gerisi gelir inşallah:)

FADİŞ dedi ki...

Elifcim, teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

Sadetçim, sağol.

Cebimdeki renkler dedi ki...

Ay ben bu kıza bayıldım. Ellerinize sağlık. Ne güzel çizimler yapıyorsunuz siz de Eda da...

FADİŞ dedi ki...

Cebimdeki Renkler, teşekkür ederim, birbirimizle güzel bir etkileşim içindeyiz Eda'yla, devam edeceğiz çizmeye:)

nil dedi ki...

Bayıldım bu kıza ben, ellerine sağlık:)

mahmur prenses dedi ki...

baharı çok özledik fadiş şu karlı günde bu kız öyle iyi geldiki anlatamam :)

BALLI LOKMAM dedi ki...

çok güzel oluş, ellerine sağlık...