23 Şubat 2012 Perşembe

BİR GIDA ZEHİRLENMESİ YAŞADIK

Ailecek gıda zehirlenmesi yaşadığımızdan bir gün paso yattık. Ben ve oğlum en çok etkilenen olduk, Deniz iki kez kusarak kendini kurtardı bense bir gün boyunca titreme, terleme ve her yerimin dökülmesinin ardından sağlığıma kavuştum neyse ki kocamın sadece midesi biraz ekşidi o bizden sağlam çıktı çok şükür, adamcağız mutfak banyo koşturup durdu, bize baktı. Bu halde iken Deniz'in tek istediği şey tarhana çorbası oldu ve çorba ona gerçekten iyi geldi bense pek bir şey yemeği tercih etmedim.
Peki ne yedikte  gıda zehirlenmesi yaşadık?
Ben tembellik edip pazartesi akşamı dışarıdan pizza sipariş ettim, hep birlikte tek yediğimiz şey pizza oldu dolayısiyle pizzadan şüpheleniyoruz.
Bir daha tembellik mi evet yapabilirim ama 10 yıldır gittiğimiz tek lokantaya giderek karnımızı doyururuz bundan sonra.

58 yorum:

lolipu dedi ki...

Çok geçmiş olsun, ne fena. Allahtan eşiniz sizden daha iyi durumdaymışta, ilgilenebilmiş. Çok geçmiş olsun.

Vintage Duygular dedi ki...

Cok gecmis olsun.. :(

Gulcin dedi ki...

gecmis olsun fadis. ne zordur o gida zehirlenmesi de :(

SMİLENA dedi ki...

çok geçmiş olsun canım.çok üzüldüm .çok fena bişey.bir kez bizde olmuştuk.iyi ki hastanelik olmamışsınız.biz ailece serumlanmıştık...
tekrar çok çok geçmiş olsun...

Cebimdeki renkler dedi ki...

Çoook geçmiş olsun. Deniz bilmiş ilacını işte. Tarhana çorbası benim için de ilaç gibidir çok severim. İlginç ama pizzadaki malzemelerden biriydi demek ki...

Ecehan dedi ki...

Geçmişler olsun Fadiş.

pisikopati dedi ki...

çok geçmiş olsun fadişçim ben de yaşadım bilirim berbar bir duygudur...:(((((

FADİŞ dedi ki...

lolipu, teşekkür ederim, evde birinin sağlam kalması iyi oldu, siz böyle söyleyince aklıma ne geldi bakın, küçükken evde mantar piştiğinde kızkardeşime kimse mantar yediremezdi zehirlenirsek bari ben sağlam kalayım komşulara haber vereyim derdi:)

FADİŞ dedi ki...

Vintage Duygular, sağol.

FADİŞ dedi ki...

Gülçincim, evet gerçekten zordu neye uğradığımızı şaşırdık.

FADİŞ dedi ki...

SMİLENA, çok teşekkür ederim, sizin tecrübe pek fenaymış.

FADİŞ dedi ki...

Cebimdeki renkler, tarhana gerçekten şifa verici, eh tadı da güzel olunca:) Ben pizzanın içindeki sucuktan şüpheleniyorum.

FADİŞ dedi ki...

Ecehan, sağol.

aslı dedi ki...

alo gıda hattı belki biraz işinize yarayabilir. 174 de bildirebilirsiniz. geçmiş olsun.

FADİŞ dedi ki...

psikopatim, anlıyorsun beni değil mi, dünya tersine dönüyor, sadece ben olsam neyse oğluş perişan oldu ama böyle durumlarda kusmak en iyisiymiş asıl çıkartamayan ben pek fena oldum, sıtmaya tutulmuş gibi, ne biçim bir şeyse bize dokunan.

ada ve deniz dedi ki...

Fadiş çok geçmiş olsun....Ne yalan söyleyeyim özellikle Deniz'in hafif atlatmasına çok sevindim. Fındık kadarlar bir de böyle olaylarda küçülüveriyorlar sanki...

Benimkiler de bir kez iskenderden yaşamıştı bu durumu (ben yemem) bir daha dışarıda dönere yasak koymuştum...

yerdenuzak dedi ki...

Çok geçmiş olsun:(

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar,

Önce çok büyük geçmiş olsun dileklerimle başlamk istiyorum.

Peki bu nasıl bir sorumsuzluk? Bu nasıl bir işletmecilik? Bu işletme; sadece bir defa karşılaşılıp, sadece bir defa alış-veriş yapılan bir yer midir ki de bir defada ne vurursak o kaznçtır zihniyeti mi taşıyor?

Yazınızda bu durumu ilgili işletmeye duyurup duyurmadığınız konusuna değinmemişiniz. Doğrusu merak ettim, acaba zehirlenme konusunu pizza siparişi yaptığınız işletmeye bildirmiş olsaydınız nasıl bir cevap alırdınız.

Selam ve dualarımla.

FADİŞ dedi ki...

yerdenuzak, sağolun.

FADİŞ dedi ki...

Aslıcım, alo gıdayı aramak o telaşla hiç aklıma gelmedi bu numarada bildiğim bir numara değildi teşekkürler.

FADİŞ dedi ki...

Recep Bey, rahatsızlık anında canınızın derdine düşüyorsunuz sonradan aklınız başınıza geldiğinde bunun nedenini sorguluyorsunuz. Öncelikle işletmeye bizzat gidip durumu bildireceğim ve tabi ki yetkililerden işletmenin bir denetleme geçirmesini talep edeceğim.

Maya dedi ki...

çok geçmiş olsun, diyecek bişi de bulamadım, dikkat etmesine ediyoruz da hizmet verenlerin de daha dikkatli olması gerekmez mi? :((( sevgiler...

Elif'in Terazisi dedi ki...

Çok geçmiş olsun.

FADİŞ dedi ki...

Maya, durumun farkında olacak birikime eğitime sahip değiller anladığım kadarıyla,üstelik tıklım tıklım da dolu, yeni açılmış bir yer ama iyi bir uyarılmaları gerekecek.

FADİŞ dedi ki...

Elif'in Terazisi, sağol canım.

sırrakalem dedi ki...

geçmiş olsun fadiiiş...

Sevgi dedi ki...

fadişim çok çok geçmiş olsun.. bir kişinin sağlam kalması iyi olmuş gerçekten..bende hastalanınca tek yediğim şey tarhana çorbasıdır.. belki sende yesen daha çabuk toparlardın.. allah beterinden saklasın sizi..

BALLI LOKMAM dedi ki...

geçmiş olsun....

bahar006 dedi ki...

Çok geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın...

canan beycan dedi ki...

Geçmiş olsun.İyi olmanıza sevindim .

nil dedi ki...

Amanın, çok geçmiş olsun. Kıyamam,neyse ki iyisiniz şimdi. Çok zordur bilirim:(

Nesrin dedi ki...

çoo...ook geçmiş olsun . aranızdan birisinin daha hafif atlatmasıiyi olmuş ki size destek olmuştur.

FADİŞ dedi ki...

sırrakalem sağol:)

FADİŞ dedi ki...

Sevgi çok teşekkür ederim, evde birinin sağlam olması bir nimetti yoksa biz napardık.

Evren dedi ki...

Cok cok gecmis olsun! Hic yoktan neler yasamissiniz. Neyse gecmis bitmis. Tembellik de evet, lazim arada :)

FADİŞ dedi ki...

BALLI LOKMAM, sağol.

FADİŞ dedi ki...

Bahar006, sağol canım, amin.

FADİŞ dedi ki...

canan, sağolun.

FADİŞ dedi ki...

nil, ilk gün fenaydı panik oldum ben ikinci gün her şey yoluna girdi çok şükür.

FADİŞ dedi ki...

Nesrin çok teşekkürler, aramızda sağlam kalana oldu ne olduysa epey ter döktü etrafımızda sağolsun:)

FADİŞ dedi ki...

Evren, evet öyle oldu, keyifle başladık sonu kötüleşti, tembellik hakkı her zaman saklı tabi dikkatli olunacak.

Proje Çantası dedi ki...

Çok geçmiş olsun Fadiş' im. Zehirlenmeye pek müsait bir bünyem olduğundan iyi bilirim mereti. Neyse ki çabuk atlatmışsınız. Öperim.

thalassapolis dedi ki...

çok geçmiş olsun Sevgiler...

Nazan dedi ki...

Geçmiş olsun Fadiş, bende eşimle bir kaç ay önce aynı şeyi yaşadım.İnsanı çok sarsıyor.Bir süre diyete devam et bence..

ehlikeyf dedi ki...

Aaaa çok üzüldüm, geçmiş olsun. Allah korusun, daha kötü şeyler yaşamadan atlatmışsınız. Bildik yerleri hep tercih etmek gerek ama her zaman da bildik yerlere gidemez ki insan. Of of, endişelendim. Bence siz o pizzacıya gidip durumu söyleyin, şikayet edin, başkaları da zehirlenmesin.

hypo dedi ki...

geçmiş olsun.
piizacıyı da söyleyin de bize de bir şey olmasın bari.

FADİŞ dedi ki...

hypo, telefonla konuştum akşam iş çıkışı yanlarına uğrayacağım.

FADİŞ dedi ki...

HYPO, ara vermek zorunda kaldım yorumlara, telefonla konuştum dedim ya söylediklerime çok şaşırmış gibi yaptılar, gelip kullandıkları malzemeleri kontrol etmemi istediler, beni mutfağa sokacaklar, markalı ürün kullandıklarını ambalaj ve saklama koşullarına önem verdiklerini vs. anlattılar, prosesinizi gözden geçirin, hijyen koşullarında problem olabilir dedim. İlk defa başlarına gelmiş daha durun yeni açıldınız dedim bende, akşam ordayım gelişmelerden haberdar ederim, zerresine kadar yedik yemeseydik laboratuara verirdim.

FADİŞ dedi ki...

thalassapolis, sağolun, ben de sevgilerimi gönderiyorum.

FADİŞ dedi ki...

Nazan sağol canım, ben zaten daima diyetteyim:)

FADİŞ dedi ki...

Edoşum sağol.

Asuman Yelen dedi ki...

Fadiş' çim, hepinize geçmiş olsun.
Pizzacı konusunda mutlaka gereğini yapun bence de.

FADİŞ dedi ki...

Asuman Hanımcım, akşam iş çıkışı işletmelerine gideceğim, öyle mesafeli bir yaklaşımları yoktu telefonda, gelişmelerden haberdar ederim.

FADİŞ dedi ki...

Eşim de sonunda aynı benim gibi işten geldiğinden beri yatıyor, aynı belirtilerle, onun ki nedense yavaş ilerledi. Akşam iş çıkışı pizza aldığımız yere gittik, sahibi ve işletmenin yöneticisiyle konuştuk, mutfağı gezdim her şey normal görünüyordu, son gelen sucuk ve diğer malzemeleri tekrar kontrol etmişler, anormal bir şey bulamamışlar ama tedarikçi firma ile bağlantıya geçecekler, yani kısacası tüm prosesi gözden geçireceklerini söyleyip üzüntülerini bildirdiler. Şimdi bundan sonra benim ne yapmam gerekir sizce? Ufacık bir kırıntı da olsa acaba başka bir şeyden mi oldu diye düşünmeye başladım.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

:(( daha iyisindir inş. çok büyük geçmiş olsun canım benimmm

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM sağol, sabah doktora gittik, eşimin rahatsızlığı başkaymış gıda zehirlenmesi olsa yemeği yedikten iki saat sonra belirtiler başlarmış biz de öyle olmuştu ve bir-bir buçuk günde geçti gitti ama eşim enfeksiyon geçiriyormuş öğrenmiş olduk, o dün baya fena oldu bu gün ilaçlarına başladı.

sezobigo dedi ki...

özür dilerim fadiş görmemişim:(
çok geçmiş olsun şükürki iyisiniz.
çok geçmiş olsun tekrardan.

FADİŞ dedi ki...

canım sezobigo, ne demek, hem biz çok iyiyiz artık pazar günü ailecek park bahçe dolaştık, oğluşunu öp benim için:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...