23 Ocak 2012 Pazartesi

TAVŞAN'IN KOMŞULARI

Tavşan merakla bakınmış etrafına, gittikçe yaklaşan hışırtılara kulak vermiş. Gizlice bakmış çalıların arasından!
-Anne karnım çok acıktı demiş Miniş, benim de demiş Bidiş. İki kardeş mızıldanarak annelerinden yiyecek istemişler.
-Aaaaa demiş tavşan gizlendiği çalının arkasından yeni komşularım var demek acaba ne yer bu küçükler, ne versem de karınlarını doyursalar?

Not: Proje Çantası arkadaşım senden esinlenerek ben de bir masal çizmeye karar verdim belki bizim kahramanlar bir gün bir yerde buluşurlar:)

18 yorum:

Vintage Duygular dedi ki...

cok severim masallari..sizin masallar mutlaka biryerde bulusmali, cok güzeller cünkü ;)

bir kase lezzet dedi ki...

MASALLAR ÇOK GÜZELDİR
BİR GÜN GERÇEK OLUR
KİMBİLİR.
İYİ GÜNLER CANIM.
:)))))

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Çok sevdim, kirpilere bayıldım:)

Proje Çantası dedi ki...

Sevgili Fadiş' im, hemen canlandı gözümde birşeyler. Dur ben bunu çizeyim de bizimkilerle sizinkiler buluşsun. Ama biraz araştırma yapmam lazım.

Nar-ı Can dedi ki...

devamı yok mu?
çok güzel, çizimler harika ama devamını istiyoruz benim cadıyla birlikte:)

Deli Anne dedi ki...

bayılıyorum böyle şeylere.. devam devam devam.. annerin yaratıclığına tam gaz devam:)

FADİŞ dedi ki...

Vintage Duygular, teşekkür ederim, Proje Çantası'na pas attım şimdi top onda:)

FADİŞ dedi ki...

bir kase lezzet, teşekkürler, gerçek olabilir evet, kim bilir:)

FADİŞ dedi ki...

Semi'nin Mutlu Elleri, bir süredir devamlı kirpi çiziyorum vardır bunda bir hikmet dedim:)

FADİŞ dedi ki...

Proje Çantası, araştırmalarının sonucunu merak ediyorum ve bu halini çok seviyorum:)

FADİŞ dedi ki...

Nar-ı Can, devam edeceğiz inşallah:)

FADİŞ dedi ki...

Delişim sağol, moral verdin, şevke getirdin bak senin bu sözünden sonra kirpi ailesinin bir fotoğrafını çektim, babayı sorma o yok bu karede, yemek bulmaya gitmiş.

Selen dedi ki...

Çok şirin çizimler bunlar... Bayıldım. :D

Proje Çantası dedi ki...

Kirpilerle ilgili en yalın ve açıklayıcı bilgiyi vikipedi' de buldum.

FADİŞ dedi ki...

Selen, teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

Proje Çantası haklısın:)

merlin dedi ki...

Merhaba sizin de Proje Çantası'nın da çizimleri pek hoş gerçekten. İçimde yastık yapma isteği uyandırıyor. Bir gün belki izninizle masallrınızı yastıklara taşırım :)

FADİŞ dedi ki...

merlin ben kendi adıma neden olmasın diyeceğim proje çantası ne der bilemem bunu ona sorun ama yastık fikri çok güzel gerçekten, benim ileriki projelerimde işleme değil ama baskı ve boyama çalışmalarım olacak:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...