3 Ocak 2012 Salı

SADE KEK

Deniz sabah erkenden kalktı, tabi ben de onunla birlikte, anne süt dedi öksürükle karışık, bütün gece öksürük ve tekmeleri eşlik etti bana ve babasına.
Sütünü ısıtıp verdim biberonla, sütünü verirken öptüm öptüm öptüm sıcak anlını, hiçbir şey demez böyle anlarda sınırsızca öpebilirim her yerinden kuzunun, daha çok şevkat düşkünü olur, yapışır bana.

Akşamdan aklımdaydı kek yapmak ama bir türlü elim ermedi. Dün gece ben de kalkamadım yanından üstümde bir halsizlik üşüme nöbetleri, birlikte yattık, tv karşısında yarım saat geçirdik, sonra ayak masajı istedi prens hazretleri oğlum baban yapsın yok sen yap anne, her zaman olduğu gibi. Bir iki ovuşturdum sıcak ayaklarını yok beğenmez, tek tek parmaklarımı çek anne, eh çektik nihayetinde emir büyük yerden.

İşte akşam yapılmayan keki sabah yaptık, bu gibi durumlarda hazır kek karışımı kurtarıcı oluyor, ben bir köşeye koyuyorum muhakkak. Aldım bir sade kek karışımı 4 yumurta, 200ml sıvı yağ, 2 bardak şeker, bir bardak süt hepsini hazırladım koydum tezgaha Deniz karışmazsa olmaz hepsini boşalttı teker teker kaba, aldı mikseri eline karıştırdı ve gerçekten de güzel karıştırdı sonra attık mikro dalgaya on dakikaya ayarlı, ben giyinip hazırlanıncaya kadar kek son haddine kadar kabarıp taşmış hazır bekliyordu. Deniz akşamdan iştahsız olduğundan belki kendi yaptığı keki yer dedim.

20 yorum:

Sende yaparsın dedi ki...

Bu hastayken ayak masajları bana hiç yabancı gelmedi :) benim kızımda ne zaman hastalansa ayaklarını ovmamızı ister ve bütün huysuzluğunu takınım durma yine ov yine ov der :)

necla dedi ki...

çok geçmiş olsun tatlım geçen hafta bizde böyleydik..bütün nazları anneye dimi benimkide böyle...en kısa zamanda düzelir inşallah..ee kek ne oldu yedimi bari..

Cafe Portakal dedi ki...

afiyet şeker olsun prense
sevgiler

Sevgi dedi ki...

geçmiş olsun denizciğime.. o şimdi bal parmaklarıyla yaptığı keki yiyince hemencik iyileşmiştir.

nil dedi ki...

Geçmiş olsun, Fadiş.Yeni öğrendiğim boza öksürüğe birebir bilgisini henüz hayata geçirmedim ben sevmem boza Berk de içmez sanırım ama siz severseniz bozayı zaten, bir deneyin bakalım

Nasıl ya hazır kek ne marka ? Mikrodalgada oluyor mu ? Bir mikrodalga kek tarifi vardı onu yaptıydım ama hazırı denemedim hiç

FADİŞ dedi ki...

Sende yaparsın, sorma bizde uyurken bu masaj muhakkak var ben alıştırdım sonuçta. Bebek masajı olarak başladık koca çocuk oldu hala istiyor:)

FADİŞ dedi ki...

necla, sağol canım,size de geçmiş olsun. Sabah aradım yemiş:)

FADİŞ dedi ki...

Cafe Protakal, sağol canım, öpüyorum, bana adresini mail atabilir misin runner için:)

FADİŞ dedi ki...

Sevgi, teşekkür ederim, hatta o bal parmaklarından kek karışımını bir güzel yemişliğim var benim:)

FADİŞ dedi ki...

Nil, sağol, evde hazır boza da varken bir denemekte fayda var. Kek güzel oldu zaten mikrodalgada yaptığımda sünger gibi oluyor. Bu da öyle oldu, dr. oetker sade kek karışımı denediğim.

MELTEM dedi ki...

çok çok geçmiş olsun,

Vintage Duygular dedi ki...

Oo cok gecmis olsun kuzuya.Umarim cabuk atlatir. Öksürük varsa,süt balgam yapar diye biliyorum.Ama sen eminim daha iyisini bilirsin anne olarak ;)

FADİŞ dedi ki...

Meltemcim çok sağol.

FADİŞ dedi ki...

Vintage Duygular, sağol canım ama sütü kesmem imkansız, gece yatmadan önce ve sabah kalktığında muhakkak içer, alışkanlık, vermemezlik yapamam ama inan bu dediğini bilmiyordum ben.

ada ve deniz dedi ki...

Geçmiş olsun. Yeni yıl azmalarının sonucu da olabilir. Deniz her anneannesine gidişte (azmak için kuzen mevcut) öksürük olayına geçiş yapar....

pembe kekik dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun.Sonra afiyet olsun.Elerinize sağlık.

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Geçmiş olsun kuzucuğuma benim. O ayak parmaklarını tek tek ben de öperim inan, hiç gocunmam..Çok öksürük nöbetlerinde ben bir çay kaşığı -hiç olmazsa- zeytinyağı içirirdim, geçicek azalıcak deyince itiraz etmezdi yavrum..Ama yatışırdı da biraz. O tahriş hissini sıvazlıyarak tamir ediyor yağ..Denemeye değer gerçekten. Sevgiyle, sağlıkla..

FADİŞ dedi ki...

LEZZETLİ SOMUNLAR, teşekkür ederim. Zeytin yağını da deneyeceğim, mantıklı:)

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, azılmaz mı hiç azıldı tabi ama bunun haricinde kuzen de biraz hastaydı.

FADİŞ dedi ki...

pembe kekik, teşekkür ederim,sağol.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...