24 Ocak 2012 Salı

KİRPİ AİLESİ- ORMANDA MUTLU SON

Tavşan, yakındaki çiftliğe koşmuş ve çiftliğin kara koyununa derdini bir bir anlatmış.


Beyaz tavşan eli boş dönmemiş, çiftliğin kara koyunu ona bol bol havuç vermiş.
Telaşla kirpi ailesinin yanına koşmuş tavşan, havuçları vermiş kirpilere.
Tavşanın gösterdiği bu dostluğa minnettar, başlamışlar havuçları kıtır kıtır yemeğe.


Ormanda keşfedilecek çok şey varmış, onlar aslında olmaları gereken yerdelermiş.
Dostları tavşan ve diğer canlılarla birlikte yeni bir hayata başlamışlar.
Not: Resimde gizlenen iki hayvanı bul:)

16 yorum:

Proje Çantası dedi ki...

Fadiş, ellerine sağlık arkadaşım :)
Tavşan ve kuşu mu soruyorsun? :))

FADİŞ dedi ki...

Evet, bir de tilki var onu sormayı unutmuşum sol tarafta kuyruğu görünüyor, fotoğraflar hiç iyi olmadı biraz aceleye getirdim, ayrıca artık resim kağıdına geçeceğim, ısrarla tutturdum aynı deftere çizeceğim diye:)

Proje Çantası dedi ki...

Aynen, ben de resim kağıdına çizmeliyim. Fotokopi kağıdı benimkiler de. Suluboya olunca ince kağıt olmuyor.

Maya dedi ki...

yaaa çok ciciler amaaaa :) ben bayıldım bu aileye :)

Cebimdeki renkler dedi ki...

Önce sen, şimdi de Proje çantası bayılıyorum bu çizimlere... Harikasınız :) Tavşan kuş tilki ben hepsini görmüştüm ki :))

FADİŞ dedi ki...

Maya, bu ailenin maceraları burada bitmez zaten:)

FADİŞ dedi ki...

Cebimdeki renkler, Proje Çantası bana ben ona ilham veriyoruz:)
Aferin sana hepsini bulmuşsun:)

Elif'in Terazisi dedi ki...

Gönlüne sağlık, tavşanın kulakları, tilkinin kuyruğunu gördüm ama başka var mı göremedim.

ada ve deniz dedi ki...

Fadiş yanıtları ilk yorumda vermişsin hemen. Bak tilki fazla seçilmiyordu aslında...

SMİLENA dedi ki...

çok sevimli bir hikaye.bayıldık.biz tavşiyi bulduk sadece.harikasınız...

cafenoHut dedi ki...

aa ben sadece tavşanla tilkiyi görmüştüm, dur tekrar kuşu arayayım bari:)

FADİŞ dedi ki...

Sadetçiş, aslına bakarsan tilkiyi çizenden başka bilecek yok pek belli etmemişim çünkü, eh ben sabırsız biriyim, hemen söylerim:)

FADİŞ dedi ki...

SMİLENA, teşekkür ederim ve ederiz, "proje çantası"yla birlikte bir masal yaptık böylelikle kahramanlar blogları ziyaret etmiş oldu.

FADİŞ dedi ki...

cfe nohut! cık cık senin gibi biri nasıl görmez kuşu:)

Hande dedi ki...

woow diyorum sadece..

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

Fadişim bayıldım çizimlere konulu olunca daha bir anlam kazanmış eline yüreğie sağlık.
kalın bir şeylere çizip boyasan sonra kenarları delgeçlenip kitap havasına da girebilir:)