23 Ocak 2012 Pazartesi

KİRPİ AİLESİ- Ailenin en küçüğü Bidiş

Beyaz tavşan henüz onlarla tanışmaya cesaret edememiş, bilirsiniz o da biraz ürkektir, kendi kendine söz verir, yiyecek bulup yanlarına gitmeye karar verir.
 Kirpi Bidiş ailenin en küçüğüymüş ablası Miniş'e göre daha bir ürkekmiş, ormanda o kadar çok ses varmış ki ilk defa duyduğu sesler heyecanlanmasına sebep oluyormuş ve ne zaman heyecanlansa istemeden oklarını  fırlatıyormuş.

Annesi zamanla bu seslere alışacağını ve ormanda yaşamaktan mutlu olacağını anlatmış Bidiş'e. Yakında ormanı keşfe çıkacak ormanın bütün bitkilerini, canlılarını tanımaya başlayacaklarmış.
Bidiş:
-Anne dikenlerim benim de canımı acıtır mı? diye sormuş.
Annesi:
- Acıtır Bidişim, dikenlerini attığın yere her zaman dikkat et, dikkat etmezsen dikenlerin dönüp dolaşıp sana batabilir demiş ve sevgiyle kucaklamış yavrusunu, o minik anlına kocaman bir öpücük kondurmuş.
Beyaz tavşan mı? Yola çıkmış işte ama nereye? Ormana pekte uzak olmayan güzel bir çiftliğe .

14 yorum:

bir kase lezzet dedi ki...

canım ben geldim.
çook güzellikler
paylaşmışsın.
:)))))))))))))))

FADİŞ dedi ki...

bir kase lezzet, sağol canım :)

ada ve deniz dedi ki...

muhteşem bir şey bayıldım.....

Değmesin yağlı boya dedi ki...

ada ve denize katılıyorum..muhteşem..yeşil renk olayı bittirmiş zaten..sevgiler.

Banuca dedi ki...

Masalımı dinledim, uykuya gidiyoruuum :)
Sen bunları kitap haline getirsene, gerçekten çok başarılısın....

Elifinelizi dedi ki...

bidişi çok sevdim , kendiside hikayeside çok tatlı

Newyork'tan dedi ki...

Cok guzeldi,masal okudugum yillari animsatti :) hala cok severim okumayi o ayri :))

İkiz Annesi dedi ki...

Yeşil ve siyahın harika uyumu bayıldım süper.

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, sağol canım:)

FADİŞ dedi ki...

Değmesin yağlı boya, teşekkür ederim:)

FADİŞ dedi ki...

Banucam, iyi uykular diyeceğim ama geç kaldım cevap vermek için. Canım benim bir şeyler şekillenmeye başladı ama tek başıma değil:)

FADİŞ dedi ki...

Elifinelizi, çok teşekkür ederim, hoş geldiniz:)

FADİŞ dedi ki...

Newyork'tan, ben de ben de:)

FADİŞ dedi ki...

İkiz annesi, yeşil ve siyahı ben de çok severim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...