31 Ocak 2012 Salı

KARINCA MİSALİ

9 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

çok hoş Fadiş bu. Ders mi versen sen bize...

mahmur prenses dedi ki...

süper gidiyorsun fadiş :) içimiz açılıyor çizdiklerinle

Proje Çantası dedi ki...

Hemmen anlatman lâzım!
Nasıl yaptın bunu?

FADİŞ dedi ki...

Sadetçim, beğenmene sevindim.

FADİŞ dedi ki...

mahmur prenses, teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

Edacım, aslında şöyle oldu sana bir link vermiştim hatırlarsan işte oradaki çizim programını kullandım. Önce resmi elimle çizdim arkasından fotoğrafını çekip bilgisayara yükledim ve arkasından programı kullanarak doku ekledim, gölge verdim.

Proje Çantası dedi ki...

Hımmm, birara deneyeyim. Danışırım sana beceremezsem.

FADİŞ dedi ki...

Edacım sen mi beceremeyeceksin!

Proje Çantası dedi ki...

Valla beceremedim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...