18 Ocak 2012 Çarşamba

KALPLER






23 cm'lik pamuklu kumaş üstüne artık kumaşlardan kestiğim üç farklı boyda kalbi üç ayrı renkte ipi iki kat yaparak aplik ettim. Kalpleri biraz yanlız bulunca kırmızı ve siyah renkli kumaş boyasıyla iki kalbi de sonradan ekledim.
Mahmur prenses blogu bir proje başlatmış, "sevgi perdesi projesi" adı da çok güzel, bu projede bloglar kendi elleriyle yaptıkları bir parçayı  isimlerini de yazarak mahmur prensese gönderecek ve sonunda bütün parçalar bir araya gelecek sevgi perdesini oluşturacak. Benim hoşuma gitti ve hazırladığım parçayı bu gün gönderiyorum, siz de katılmak isterseniz blogunu ziyaret edin.

6 yorum:

Maya dedi ki...

çok tatlı olmuşşş :) tam sevgi dolu :) tebrikler Fadiş'çiğim :)

bir kase lezzet dedi ki...

ben geldim
canım o kalbler çok güzel olmuş
:))))))

mahmur prenses dedi ki...

heyecanla bekliyorum çok güzel kalbinize sağlık :) Bu projeyi herkes duysun katılsın istiyorum. İnşallah kocaman bir sevgi perdemiz olur.
İlginize emeğinize tesekkür ederim.

Değmesin yağlı boya dedi ki...

Ellerine sağlık öpiyim gel!..
Maşallah sevdim de beğendim de yaptığını mahmur projede iyi fikir bu arada :)

ada ve deniz dedi ki...

çok güzel olmuş:))

SMİLENA dedi ki...

çok güzel olmuş.ellerinize sağlık.ne güzel bir projeymiş.hemen tık yapayım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...