21 Ocak 2012 Cumartesi

Hafta sonunuz iyi geçsin

Dışarıda yağmur var ve gök gürlüyor.

13 yorum:

Proje Çantası dedi ki...

Ellerin dert görmesin ruhu rengarenk iki örgülü arkadaşım benim :))

CEYLAN dedi ki...

SENİNDE İYİ GEÇSİN İNŞALLAH...YAĞMURLU HAVADA EN GÜZELİ UYUMAK:))

Deli Anne dedi ki...

iyi hafta sonları fadişim:)

Vintage Duygular dedi ki...

Ne güzel bir calisma bu. Belli ki icerisi simsicak ;) Güzel bir haftasonuda sizin olsun..

Proje Çantası dedi ki...

Şuraya mutlaka bak Fadiş

http://buntenadel.blogspot.com/search?updated-max=2011-03-28T10:23:00%2B02:00&max-results=20

Maya dedi ki...

hepimizin güzel geçer umarım :)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

seninde güzel geçsin canım.

bu güzellikleri kumaş üzerine boyasan da daha kalıcı olsa ya. Mucksss

Tijen dedi ki...

Bizde güneş var bugün (neyse ki). Aslında şöyle uzuuuun bir yürüyüş yapmalık bir gün ama bende bir tembellik var ki sorma!

zeynep dedi ki...

Burada da soğuk kar...yaz gelse artık:)
Mutlu bir hafta diliyorum..
Sevgilerimle..

Proje Çantası dedi ki...

Bugün Londra ve Toprak' ı kısırlaştırttık. Hâlâ anesteziden tam olarak çıkamadılar. O yüzden çizimler biraz ağır ve aralıklı gidiyor.

FADİŞ dedi ki...

Edişim, geşmiş olsun ve kolay gelsin zorlama kendini bunu zevkimiz için yapıyoruz vaktimiz oldukça, öperim seni:)

FADİŞ dedi ki...

Sevgili canlar yorum yazmakta geciktim iyi haftalar diyeceğim ben de sizlere, sevgilerimle:)

FADİŞ dedi ki...

Sevgili canlar yorum yazmakta geciktim iyi haftalar diyeceğim ben de sizlere, sevgilerimle:)