30 Ocak 2012 Pazartesi

DIY- DOLAP YENİLEME


Deniz'in giysi dolabının kapakları camlı ve her ne kadar düzenli olmaya çalışsakta bu her zaman mümkün olmuyor, söz konusu çocuk odası olunca fazlasıyla renk ve karmaşa var demek, en azından Deniz'in odası böyle:)
Ben işin içine biraz eğlence katmak istedim ve camları dikey şeritler halinde böldüm, çekmeceler ve kapağın ahşap dokusuyla da uyumlu oldu.

Bu şeritleri yapmak çok kolay çift taraflı beyaz bant kullanıyoruz sadece, kapak boyunda kesip yapıştırdım:) Cam boyası alınca şeritlerin arasını beyaz ile boyayacağım ve şeritleri kaldıracağım ama şimdilik böyle kullanmak bile bana yeter. Artık giysilerin görüntüsü eskisi kadar gözümü yormuyor.

14 yorum:

fiamma dedi ki...

HAlen daha tam görüntü kapanmamış, ben de sevmiyorum içi gözüksün dolapları Gülenciğim. arkadan sıcak silikonla tül ya da mavi beyaz pitükareli kumaş monte edebilirsin işin bitince. Ellerine sağlık...

FADİŞ dedi ki...

fiammacım, aslında bunu düşünmedim değil ama uygun kumaş bulamadım şimdilik böyle kullanıp sonra değiştirebilirim, arada değişiklik yapmak daha çok hoşuma gidiyor, sıkıldıkça yeniliyorum birşeyleri:)

SMİLENA dedi ki...

çok güzel bir fikir.çok ta şık olmuş.fiammanın dediğigibi de yapabilrsiniz yada kendi niz bişeyler çizip yapıştırabilirsiniz..

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Bence çok güzel bir değişiklik olmuş. Dağınıklığı bu kadar takmayın, çocuk olan evde düzen en az birkaç sene rafa kalkar:))

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

çok iyi fikir Fadiş, ellerine sağlık :)

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Ben bu halini çok beğendim. İçindekiler görünüyor ama dağınıklık görünmüyor. Çok şık olmuş. Ellerine sağlık. Güle güle kullanın.

zeynep dedi ki...

Güzel olmuş kafi derecede kamufle etmiş dolabı..Emeğinize sağlık bence de kumaş çok iyi bir fikir..

Banuca dedi ki...

Yeni ve güzel bir fikir Fadişim, şu andaki hali bile hoş görünüyor, sevdiiiim :)

ada ve deniz dedi ki...

şu yapışkanlı kağıtların şeffafları da işini görür belki. Ama bu hali güzel olmuş...

sezobigo dedi ki...

ooo süper fikirmiş.bizimkini odası acayip dağınık havalar biraz iyi gitsin bir gircem pir gircem bende:))

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

İşte bu..Küçücük bir ayrıntı = koccaman bir değişiklik ve görüş açısı..Aklına, fikrine sonra da eline sağlık Fadişçim..

kitapkolik.net dedi ki...

Daha önce sitemizde hep kitap ödüllü yarışma duyuruları yaptık. Bu sefer de sizlerden köy okulunda kurulacak kütüphane için kitap talep ediyoruz. Evinizde boş duran kitaplarınızı okulumuza yollamanızı rica ediyoruz. Aynı zamanda bu projemizin daha geniş kitlelere ulaşması açısında blogunuzdan duyurursanız çok memnun oluruz.
Detaylı bilgi için: http://www.kitapkolik.net/koy-okulu-icin-kutuphane-projesi (projenin yürütüldüğü web site)

Proje Çantası dedi ki...

Çok sade fakat çok çarpıcı olmuş. Ellerine sağlık.

neslice tarifler dedi ki...

Hem değişiklik olmuş hem de işinizi görmüş bence. Yaratıcılık güzel şey.