9 Ocak 2012 Pazartesi

DENİZ DALGALI

Deniz oğlan bu viralden sonra pek değişti bir dediği bir dediğini tutmuyor. Örnek diyaloglar:

D:  Anne süüüüt!
F:  Tamam oğlum:)
F:  Emincim oğluşa süt hazırlayabilir misin? Tamam.
D: Anne sen getiy.
F: Oğlum ben sana kitap okuyorum nasıl olacak bu?
D: Okuma, beni kucakla, sütü sen getiy.
F: Emredersiniz padişahım.
D: Anne seni seviyoyum (anne bu lafın üstüne biraz mayışır ama hemen kendini toparlar oğlanı kucağına alıp söylene söylene mutfağa gider).

F: Biraz daha çorba ister misin kuzu?
D: Eveeet:)
Anne gider biraz daha çorba koyar kaseye gelir, oğlum çorbanı getirdim, yok anne ben tokum, karnım dolu, e biraz önce öyle demiyordun, yok aç değiğilim(aynen okunduğu gibi söylüyor).

F: Oğlum beni rahat bırak, biraz babanla oynayın!
D: Hayıır, o otursun sen oyna benimle.
F: Sen bir sıpasın!
D: Ben sıpa değiğilim.

D: Anne çişim var.
F: Hadi gidelim koş.
Klozete oturturum, hadi çiş bekle çiş yok!
F: Oğlum çişin yok mu ?
D: Yok.
F: e neden var dedin?
D: Şaka yaptım anne.

Bu günlerde en çok kullandığı kelimeler:
Hayır
Sen yap anne
sen gel anne
seni istiyoyum anne
seni seviyoyum anne
istemiyoyorum
giymiyoyorum
şaka yaptım anne

14 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

sen kolunu fena kaptırmışsın:)))

Valla ben o konuda çok politik davrandım. "Erkek çocuğunu baba tuvalete götürür...
eee baba bütün gün dışarıda çocuklar özlemiştir, hadi oyna onlarla...."

gibi. Emzirme dönemleri bitince de genelde babamız gece saslanmalarına yanıt vermiştir.

FADİŞ dedi ki...

Kaptırmışım değil mi? İmdaaaaaaaaaat!

nil dedi ki...

Özeti;hastayım ilgilen benimle....

Kolay değil be Deniz'im, siz hastayken biz zaten iyi olmuyoruz ki, ama iyi ki varsınız,kaprisleriniz bile güzel bazen,ama bazen bir nefes almak istiyoruz öyle işte...

ada ve deniz dedi ki...

sen yavaştan Emin beye doğru itele Deniz'i. "birlikte birşeyler yapın, erkekler babasıyla şunu yapar falan" nesef alma alanların olur. Gör bak pişman olmazsın....

FADİŞ dedi ki...

Yapıyorlardı Sadetçim bu hastalıkla huy değişti kuzuda, bir naz bir niyaz sorma toparlayacağız inşallah, bazı taktikler uygulayacağım tabi:)

suhuba dedi ki...

Çok akıllılar. Neyi nasıl kullanacaklarında uzmanlar. :)

FADİŞ dedi ki...

nilcim, evet nefes almak değil mi unutuyoruz bazen sayelerinde. Onlar sağlıklı olsunlar da geçer, değişirler elbet, hep böyle kalacak değiller ya:)

FADİŞ dedi ki...

suhuba, biraz nefes almaya ihtiyacım oluyor her insan gibi, bakalım hayırlısı artık ateşte yükselmiyor, bu gün daha iyi oluruz inşallah:)

Sezo bigo dedi ki...

fadişim bu konuda çok şanslıyım herşeyini babadan isteyen hatta bunaltan bir oğlum var:)eşim iş saatlerinin kısalığından şikayet ediyor gerisini sen düşün şaka bir yana konuşmalarını dinlşemek ki bizim ki dafa daha yeni yeni başladı ömre bedel şimid senin yazdıklarını okuyunca bu günler hiç geçmesin istiyor insan.
öptüm o güzel saçlı güzel gözlü oğlunu ve de çok bilmiş:)

FADİŞ dedi ki...

Sezo bigocuğum, bu oğluşlar daha bebiş, ana kuzusu lakin bizim ki rahatsızlığından beri böyle bir de yaş itibariyle böyle bir düşkünlüğün işaretlerini veriyordu önceden, bu da bir dönem, eşinin şikayetine de çok güldüm, benim kocam da benimle oynamıyor diye üzülüyor iyi mi:)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Gerçekten imdatlık bir durum:))

İlk çocukta hep bir anne düşkünlüğü oluyor. Benim 2.si o kadar bağımsız ki, her işini kendi kendine halleder, kendi kendini oyalar. Bir numara hiç öyle değildi.

Tabii sizinkinin bir de hastalık durumu olunca üzerine eklenmiş nazlı haller, kolay gelsin. Bol sabır!!!!

FADİŞ dedi ki...

Semi'nin Mutlu Elleri, işte böyle bir durumun içindeyim, an itibariyle oturdum maillerime bakıyorum birazdan da yatarım, hiç enerjim kalmadı(oğluş hastalığını bana sattı, sağ bademciğim şiş, kulağım ağrıyor).

biyasimadahagirdim dedi ki...

:)) çok tatlı ya:))

FADİŞ dedi ki...

biyaşımadahagirdim, tatlıdır tatlı tadından yenmiyor şu sıralar:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...