27 Ocak 2012 Cuma

DENİZ DALGALI-2

Turp yemeyi deniyor:)

Deniz oğlan dün yemekte aynen şöyleydi, kendi tabağındakileri değil babasının tabağındakileri götürmekle meşguldü, babasının biraz da annenin tabağından al ya da önce kendi tabağındakileri bitir sözüne karşılık ı- ıh senin tabağındakiler diye cevap verdi, daha sonra kıyamayıp kendi tabağındakilerden babasını besledi.

Yine akşam sofrasında olduğumuz bir gün babasının tavadan aldığı köfteleri görünce hayııır az kaldı bitirme bırak diye seslendi, babası ve ben hayretle birbirimize baktık, pek yemek için bunları söylemez çünkü, hadi bakalım maşallah diyelim (içimden bir ses babayla bir derdi var diyor ama hadi neyse!)

Deniz, geçen hafta en sevdiğim halıyı bir güzel halletmiş ben işteyken,  yediği muzun yarısıyla beyaz halının üstünde daireler çizmiş, muz lekesini bilenler bilir berbat bir kahve rengi ve üstelik çıkmıyor, çaresine bakıncaya kadar halıyı bir süre kaldırdım, lekeli görmeye dayanamıyorum çünkü.

Akşamları eve giriş bazen krize dönüşüyor bazı günler beni hemen içeri alıp babasını kapının dışında bırakıyor!

Yine kapıda karşılama hikayesi ve bu sefer  bir türlü kapıyı bize açmıyor, oğlum aç dışarısı soğuk, hayıııır, oğlum üşüdük bak girelim çok özledim seni hayıııır, işten geldik hadi geç kaldım yemek pişiricem, hayıııır! (En nihayet anne sabredemez ve yavaşça kapıyı zorlar ve açar anahtarıyla)

Yine kapıda karşılama bu sefer mutlu son,  daha kapının girişinde üstüme atlayıp karşılar beni anne seni çooook seviyoyum, çooook, baba hemen atlar hani bana bana sarılma yok mu?

Her gün bir kapı maceramız var bizim:)

10 yorum:

Tarkanın Annesi dedi ki...

Ne güael hergün bir maceranın dahi olabilmesi şükürki hep maceralarımız var.Yoksa hayat nasıl çekilirdi.

sezobigo dedi ki...

hayy allahım ya yakında bu benim evim deyip almazmış eve sizi gerçi seni alırda babayı bilmiyorum:)
ne aşk böyle fadişim maşallah.
turpu yedi mi bari bakışı çok şeker:)

FADİŞ dedi ki...

Tarkan'ın Annesi, şükür:)

FADİŞ dedi ki...

sezobigo, eğer ciddiye alsak epey bir dışarıda bekletecek sıpa, turbu ısırdı bıraktı:)

ada ve deniz dedi ki...

Naptı babası bu çocuğa böyle. Cidden bir sorunu var gibi. Seni kıskanma dönemi falan mı ki. (hoş biz hiç böyle bir kıskançlık yaşamadık)....


Bu arada halına çok üzüldüm. Hiç muz lekesi vakası yaşamadım. Ama ben çocuklara bir şey yedirirken halı örtüsü kullanıyorum. Leke olayı çok sinir bozucu olabiliyor.

FADİŞ dedi ki...

Napıcak ya Sadetçim, ben böyle bir kıskanma görmedim, çok kıskanıyor beni ve sanırım yaşından dolayı da bana bir düşkünlüğü var. Halıyı dün domestosla iyice bir ovdum ve duruladım nisbeten azaldı leke, bir iki uygulamadan sonra tamamen kurtuluruz sanırım lekeden:)

nil dedi ki...

O dudaklar ne guzel öyle ama,maşallah
Kapı maceralarınız gününüze heyecan katıyor :)))
Halı fena olmuş :(
Babanın tabagindaki daha guzel demek ki ama yine de beslemiş kıyamam ona ben yürekleri ne guzel ama di mı

Elif dedi ki...

Babaya olan tepkiler sanırım dönem dönem değişiyor erkek çocuklarında..
5-6 ay öncesine kadar babayı görünce git diyen çocuk şimdi yediği küçücük lokmanın yarısını babasına saklıyor ve akşama mutlaka yediriyor.

öykü dedi ki...

ne tatlı bu cocuklar:)

Aklımdan Geçenler Mideme Düşenler dedi ki...

benim kızım 10 aylık ve bu aralar babayı kıskanıyor ama ne kıskanmak kendimi pek bir kötü hissediyorum ah ahhh dağdan gelip bağdakini kovuyor bücür...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...