9 Ocak 2012 Pazartesi

DENİZ DALGALI-2

Akşam işten eve dönünce:
Yemekler ısınıncaya kadar oyun oynamak ister , anneye Françesko, kendine Şimşek Mc Queen babaya da Sarge'ı verir. Baba biz arabaları yarıştırırken seyredecekmiş. Oyuncak seçimi bile manidar.

Saat 23 hala uyumadı, anne, ben tuvalete gideceğim sen de beni yatakta bekle hemen geliyorum der. Deniz ben tuvaletteyken sessizce tuvaletin kapısına gelir, salondaki babasıyla gözgöze gelirler, babasına gülümser ve kapının dibine oturur, az sonra sifon sesini duyan Deniz hızla odasına gidip yatağa girer.

Uyumamakta direnen Deniz annesinin pes etmesi sonucu salonda uyur musun  teklifine hemen atlar, annenin kucağına gelinir, zafer kazanmış bir ifadeyle salona girerken babasına gülümser beş dakika sonra da uykuya dalar.

4 yorum:

Vintage Duygular dedi ki...

Kiyamam..öperim güzel yanaklarindan

FADİŞ dedi ki...

Vintage Duygular, kıyamıyorum ben de öpüyorum öpüyorum öpüyorum:)

suhuba dedi ki...

Çok tatlı... Evet sınır dışına taşmaya bayılıyorlar. Bizimkisi 11 yaşında hala bizden birini yatağında yanında tutuyor sohpet ediyor.... Anca uyuyor. Hiç değişmiyorlar.

FADİŞ dedi ki...

suhuba, çok tatlılar çooook:)