4 Ocak 2012 Çarşamba

AKŞAM RAPORU

Deniz oğlanı uyuttum biraz önce yılbaşı akşamından beri bir öksürük peyda oldu sormayın, daha öncesinde hiç belli etmedi kendini, biraz da ateşi var ama yükselme eğiliminde değil çok şükür. Akşam öksürürken yediği tüm yemeği üstüme kustu, beni ve kendini batırdı bir güzel, üst baş değişti gene devam oyuna tabi. Köpükten baloncuklar yaptık bir süre sonra anne ben acıktım dedi karnını oğuşturarak. Hemen yoğurt çorbasını ısıttım tavuk sulu, bir güzel içti benim de içim rahatladı. Daha fazla yorulmaması için oturttum kucağıma youtubeta traktör  ve kepçe videolarını seyrettik en sonunda da uyku. İşte şimdi oturdum koltuğa bu postu yazıyorum. Bu günlük benden bu kadar, bir kaç satır okuyup yatasım var, belli olmaz Deniz'e dün gece üç kez yer değiştirdik , yerini beğenmedi bir türlü diye düşünürken işin aslı başkaymış sabah anlatmış teyzesine, bir rüya görmüş Deniz, kocaman bir yılan görmüş onun için yatağını değiştirmiş. Ben de rüya gördüm iki uçan balonun iplerinden tutmuşum ama onlar beni kaçırıyorlarmış ben de onlardan kurtulmaya çalışıyormuşum; bu kadar masal çizgi film sonucunda benim göreceğim rüya ancak bu kadar olur. Haydi size iyi geceler, Allah rahatlık versin hepinize:)

3 yorum:

Vintage Duygular dedi ki...

Cok gecmis olsun.Öperim melegini. Iyi geceler ;)

FADİŞ dedi ki...

İyi geceler canım.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

Kıvırcığımmı hastalandı kıyamam:( geçmiş olsun. canım içirebilirsen
tarçınlı ballı sıcak su içebileceği sıcaklıkta suya hazırla sabah akşam ver bir iki güne öksürüğü kalmaz(istersen zerdaçal da koy tam bir soğuk algınlığı içeceği .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...