14 Aralık 2011 Çarşamba

YUMURTA KABINDAN KAPI SÜSÜNE MİNİK BİR EL YARDIM EDİYOR

Bir süredir elimde sürünen ve geçenlerde bir tanesini paylaştığım çiçekleri nihayet bitirebildim. Kafamdan bir sürü şey geçiyor, bir yandan gündelik hayatın koşturmacası bir yandan kendi keyfimin istekleri. Bizim evde her gün şöyle bir tablo var. Fadiş elinde ne iş varsa onu yapar Deniz' de aynı işe burnunu sokar baba, ya bilgisayarının başındadır ya da kitap okuyordur. Her akşam, rutin yemek pişirme faslında biz karı koca çalışırken Deniz mutfaktaki halının üstüne oyuncaklarını yığar yanımızda oynar arada bir yemek işlerine karışır, marul yapraklarını eliyle doğrama işi veya havuç yeme işi gibi. Akşam yemek yedin yemedin boğuşmasından sonra biraz çizgi film seyredilir ve arkasından Fadiş daha fazla dayanamaz kaldığı yerden hobisine dalar ve Deniz'de yanında biter.

İşte biten çiçeklerimiz, çiçekleri başka bir renge boyamayı istedim istedim ama elimde boya kalmamıştı ben de biraz da olsa kar efekti yaratabilirim düşüncesiyle çiçeklerin üstüne koyu kıvamda beyaz akrilik boya alarak patine yaptım zaten kartonun kendine has bir dokusu olduğundan fırça darbeleri kendini gösterdi.
Aşağıdaki fotoğrafları biz işe dalmışken Deniz'in babası cep telefonuyla çekti. Fotoğraflar net değil, kusura
bakmayın artık:)

                                     




14 yorum:

streetfashionandmore dedi ki...

süper fikir, cok güzel olmus ;) Tebrikler!

Selamlar

http://streetfashionandmore.blogspot.com/

Nazan dedi ki...

Ben o elleri yerim Fadiş .Maşallah ona,kapı süsünüz çok güzel olmuş.En önemlisi onun elinden çıkmış olması.

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

oo senin sırtın yere gelmez. daha çekirdekten kendine çırak yetiştiriyorsun :)

bence süper olmuş. ellerinize sağlık

Banuca dedi ki...

Ne güzel olmuş Fadişim, ama Denizin elleri değmiş ya ondan çooook güzel :)

ada ve deniz dedi ki...

kolay gelsin ikinize de...

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Bencede çok güzel olmuş,asistanda iyi iş çıkarmış ikinizide tebrik ediyor başarılarınızın devamını diliyorum:))

Evren dedi ki...

Harika! Bayıldım kapı süsünüze, çok yaratıcı, elinize sağlık!

FADİŞ dedi ki...

streetfashionandmade, teşekkürler:)

FADİŞ dedi ki...

Nazan, onunla çalışmak her ne kadar zor oluyorsa da çıkan sonuca ve yorgunluğa deyiyor, Deniz bir şeyler başarmanın yapmanın keyfine varıyor, onu izlemek te çok zevkli:)

FADİŞ dedi ki...

Nilhan- KüçükMucizem, sağol canım, yetiştiriyorum bakalım hakikaten yetenek var özellikle etrafı kirletmek bakımından:)

FADİŞ dedi ki...

Banucam, haklısın onun eli deyince bir başka oluyor:)

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, sağol canım:)

FADİŞ dedi ki...

Nuraycatasarımlar, teşekkür ederim benim asistan yorgunluktan sızmış durumda şimdi, dinleniyor, gene çalışacağız yarın:)

FADİŞ dedi ki...

Evren, teşekkür ederim. Şimdi kapıya astım, komşularım da beğenmiş, biriktirdiğim kartonları onlara vereceğim şimdi de seri imalata giriyorum, kesip yapıştırma dersi vereceğim:)