21 Aralık 2011 Çarşamba

YILBAŞI SÜSLERİ,DEKORASYON-3

 Yılbaşı için süsleme yapmaya devam ettim, pazartesi akşamı işte bu kapı süsünü yaptım ama yapılışının da bir hikayesi var. Geçen sene paketleyip kaldırdığım çam ağacının ayağı paketten çıkmadı öyle olunca ben de ağacın tepesini bir güzel bozup bütün dallarını söktüm ve bu çelengi yaptım sonra süsleri karıştırırken (çelengin üstünde gördüğünüz süsler) ayak ortaya çıktı ve böylece bizim ağaç bodur ağaç olarak sandığın üstünde yerini aldı:)


Yılbaşı akşamı annem, babam, kızkardeşim, yeğenim erkek kardeşim ve eşi gelecek. Onlar için ufak tefek hediyeler hazırlıyorum, işte bunlardan bir kaçı:


Demir oğlanın yatak odası için polar battaniye, önce üzerine işleme yaparım demiştim ama sonradan daha kolay bir yöntemi uyguladım itiraf edeyim, şablon hazırlayıp stencil uygulaması yaptım, güzel de oldu doğrusu.


Bu mutfak havlusunu ise sevgili kardeşim Ayşe'ye kardeşimin eşine yaptım, havlu üzerindeki kar motifi için şablon kullanmadım en kolayından kabartmalı tekstil boyası ile çiziverdim.

Bu mutfak havlusunu da kız kardeşim Güzin'e hazırladım, üzerindeki bir çift palamut işte buradan. Önce beyaz kumaşın üstüne resmi kopyaladım, keçeli tekstil kalemi ve fırça ile uygulanan tekstil boyasıyla boyadım, boya kuruduktan sonra motifi kestim şimdi dehavlu kumaşa aplik edeceğim.
Daha önce bu iki kalbi hatırlayanlarınız olacaktır hatta tavsiyeleri dikkate alıp üzerlerine dantel yapıştıracaktım ama dün elimdeki kabartmalı simli boyayı elime aldım ya ne bulursam boyayacaktım neredeyse, kalpler de işte böyle oldu:)

9 yorum:

ehlikeyf dedi ki...

Elinize sağlık! Hdiye almaktan çok hediye vermeyi sevenlerdensiniz siz de anladığım kadarıyla. Selamlar..

FADİŞ dedi ki...

ehlikeyf, teşekkürler. Hediye almayı kim sevmez ama evet hediye vermeyi çok seviyorum, birilerini mutlu etmek büyük zevk benim için:)

ada ve deniz dedi ki...

çok güzel olmuş hepsi de:))

MELTEM dedi ki...

demir yazısını çok beğendim,
ilginize ve de bilginize,

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Demir çok şık olmuş. Ve el emeği hediye gibisi var mı? yaparken ki heyecan tarif edilemez.

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, teşekkür ederim:)
Meltem, senin Demir kuzusuna da yapalım:)

FADİŞ dedi ki...

Nilhan-Küçük Mucizem, teşekkür ederim.

Moda Kulisi dedi ki...

süslerin hepsi birbirinden şirin, cok zevklisin...

http://moda-kulisi.blogspot.com/

FADİŞ dedi ki...

Moda Kulisi, teşekkür ederim:)