9 Aralık 2011 Cuma

YILBAŞI SÜSLERİ, DEKORASYON-2

Ana malzemem İkea  el havlusu, alırken, havluların köşelerine  teması mutfak olan etamin işlemeler yapmayı düşünmüştüm.
                                                            
Yılbaşı hazırlıkları gündemdeyken hoşuma giden cıvıltılı şeyleri uygulamaya devam ediyorum, pırıltılı süsler, kırmızı, beyaz ve yeşilin ağırlıkta olduğu desenler hoşuma gidiyor. İşte bu niyetle yola çıkıp google aramada kolaylıkla bulabileceğiniz bir deseni "baston şekeri"ni alıp çizdim havlunun üstüne ve işledim hemen, çabuk bitti.



Bu işlemeyi yaparken epey zorlandım nasıl mı? Kumaş yumuşak dokulu olduğundan çizimi üzerine geçirmek zor oldu, siz de yapmak isterseniz önce bir kumaş üzerinde işlemenizi yapın sonra da havluya aplik edin.

10 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

Fadiş çok güzel bir havlu olmuş

Nazan dedi ki...

işleme havluda çok güzel durmuş Fadiş.

FADİŞ dedi ki...

Sadet, sağol canım:)

FADİŞ dedi ki...

Nazancım, beğenmene sevindim:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık canım elin her işe yakışıyor tebrikler bu da çok güzel olmuş.

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, senden bu övgüyü almak çok önemli benim için:)

Banuca dedi ki...

Fadiiiiiş, hergeçen gün yeni yeni becerilerin çıkıyor ortaya, şaşırtıyorsun beni, ne güzel bir işleme, ellerine sağlık, devam devam beni şaşırtmaya devam et :)

sezobigo dedi ki...

çok beğendim önce çşizmek sonrada üzerinden geçmekle mi oluyor bu işlem çok güzel olmuş gerçekten

FADİŞ dedi ki...

Banucam, senin gibi maharetli bir insandan övgü almak beni mutlu etti, devam ederim inşallah:)

FADİŞ dedi ki...

Sezobigom, önce istediğimiz deseni kumaşa geçiriyoruz ister elle çizerek veya kopya kağıdı ile geçirme işlemini yapıyorsun sonra da istediğin renklerde işlemeni yapıyorsun ben basit olarak elle makine dikişini kullandım dolguları da işte gördüğün gibi basitçe halletim yoksa bildiğimden değil ben de öğrenme sürecindeyim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...