9 Aralık 2011 Cuma

YILBAŞI SÜSLERİ, DEKORASYON-1

Yılbaşı yaklaşır da Fadiş durur mu kıyısından köşesinden bir şeyler yapmazsa rahat edemez. Ben de başladım çalışmaya. İlk işim tabi ki kolay olanla başladı ya da şöyle söyleyeyim kolay olduğunu düşünüp çuvalladığım iş diyeyim. Ben Carioca kumaş boyası kalemleri çok seviyorum, yeni malzemelerde de denemeye devam ediyorum. Siz siz olun bu keçeli kalemleri polar kumaşa uygulamayın mümkünse tüysüz kumaş seçin boya yaparken dağılmasın. Polar üzerindeki uygulama istediğim gibi olmadı zaten fotoğraflardan da anlaşılacaktır.

Polar battaniye üstünde bu tip bir uygulama yapacaksanız ayrı bir kumaşa çiziminizi yapıp boyayın ve kumaşı kesip polar battaniyeye aplik edin. Polar battaniyeyi geçen sene İkea'dan almıştım, şu gördüğünüz bir sıra delikten de kırmızı ince bir kurdele geçireceğim.

6 yorum:

ada ve deniz dedi ki...

burdan bakınca çok hoş görünüyor....

FADİŞ dedi ki...

Sadet, oldukça yakın çekmeye çalıştım aslında hoş göndüğüne sevindim, keçeli kalemle çalışmak zor oldu, malum kalem poların üstünde kaymıyor:)

sezobigo dedi ki...

bence güzel çizmişsin fadişim sonucu yani kurdeleden sonrada merak ediyorum

Banuca dedi ki...

Fadiiiş, harika işler çıkıyor ardarda karşıma, bak bu kalemleri bilmiyordum, ilk fırsatta almalıyım, almazsam eksik kalırım dimi ama:)
Kurdelesini de geçir öyle göreyim, çok şeker birşey çıkacak bütünüyle emiim, ellerine sağlık canımmmm :)

FADİŞ dedi ki...

sezobigo sağol canım:)

FADİŞ dedi ki...

Banucam, sağol:)