7 Aralık 2011 Çarşamba

YIL BİTMEDEN DENEDİĞİM ÜRÜNLER HAKKINDA BİR YAZI

Bildiğiniz gibi Cafe Portakal'ın hazırladığı bir pazar kahvaltısında buluşmuştuk İzmir'li bloggerlar olarak, bu buluşmada sponsorumuz olan firmaların ürünleri dağıtılmıştı Nivea' da bunlardan biriydi.
Nivea markasını bilmeyen var mı, annemin klasik el kremi her daim tuvalet masasında bekler onsuz yapamaz hala.
Q10 Plus Gündüz ve Gece bakım kremlerini  kullanıyordum hali hazırda ama gündüz kullandığım bitmek üzereydi yenisi gelmiş oldu:) Kırışık önleyici bakım kremlerinin etkisine inanıyorum ben ama devamlı kullanılmaları gerekiyor bence. Ben kuru bir cilt yapısına sahibim ve sedef hastasıyım. Ekstra kuru bir cilde sahibim ki bu da kırışıklık oluşmasına yatkın bir cilt demek. Doktorumun verdiği nemlendiriciyi yüzüme sürüyor ve on dakika sonra da Q 10 Plus gündüz kremini uyguluyorum bütün gün yüzüm hafiflemiş, gerginlikten uzak  oluyor. Özellikle gece kremini uygulamayı unutmuyorum, uyku sırasında cilt tamamen gevşemiş ve yenilenme sürecini yaşarken gece kremi ekstra yenilenmeye yardımcı oluyor kanımca. Sabahları cildimdeki değişiklik gözle görülür şekilde belli oluyor, bu olumlu gözlemlerim sonucu kremlerimi kullanmaya devam ediyorum.
Nivea'nın yeni çıkarttığı bir ürün daha var "Repair Care Onarıcı bakım kremi" onu da denedim ve testırlarını da bakıcımız Nezoşa verdim onun da cildinde kuruluk ve sık sık çatlama oluyordu. Nezoş ellerindeki gerginliğin azaldığını, yumuşacık olduğunu söylüyor, ellerini ovuşturduğunda o sertlik hissinin kaybolduğunu, ellerinin, teninde pürüzsüzce kaydığını söyledi. Nezoş bu tarifiyle reklamlarda oynayabilir pekala:)

Benim tecrübeme gelince. Ben obsesif biri olduğumu hiç bir zaman saklamadım bununla mücadele de ediyorum, bunu neden mi söyledim çok fazla el yıkıyorum, işim gereği zaten bunu çok yapıyorum (laboratuar ortamında) ekstra nereye dokunsam temiz olmadığını düşündüğümden el yıkarken buluyorum kendimi, bu sebeple aşırı kuruluk ve kış aylarında çatlak oluşması sık yaşadığım bir şikayet. Şimdi bu kremi  sabah bir kez ve akşam bir kez uyguluyorum, ellerimi sık yıkamama rağmen ellerim artık çatlamıyor, yumuşacık, devamlı kullanır oldum, rahatlıkla tavsiye edebilirim.

2 yorum:

Cafe Portakal dedi ki...

güle güle kullan

Bahar YORGUN dedi ki...

bende aşırı kuruluktan şikayetçiyim nivea nın standart kremi iyi geliyor ama sık sık kullanmak zorunda kalıyorum