8 Aralık 2011 Perşembe

YAĞMURLU BİR GÜN


Yağmurlu bir gündü bizim oralarda sabah başlayıp durmadan devam eden. Saat 15'te eve girdim telaşla, Nezoş, Zeyno'nun veli toplantısına gidecek, Deniz uyuyor, ona sürpriz olacak beni gündüz görmek:) Yağmur damlalarının camda süzülüşünü seyretmekten zevk alırdım ben küçükken o aklıma geldi şimdi.
Yağmurlu havanın bir hüznü var ama sevinci de. Karaburun'da bu sene hurma zeytin çok oldu yağmursuzluktan, umarım orada da yağmıştır.
Deniz uyandı pıt pıt ayak sesleri koridorda, gözlerini kırpıştırdı beni görünce elinde yastığıyla, kollarını açtı kucağıma geldi, oturdum koltuğa, okşadım kokladım terli anlını, ben bunları yaparken baktım ana kucağında uyumuş koca bebiş koltuğa bıraktım,örttüm üstünü, yağmurun sesinde uyumaya devam etti miniğim, ben de başladım bu yazıyı yazmaya bir anı olsun diye.

10 yorum:

Sevgi dedi ki...

yağmur baya etkisene almış seni..yazındaki duygu yoğunluğu beni de pek bir hüzünlendirdi.. kızımı özledim...

Sena'nın annesi dedi ki...

Duygulandım ve etkilendim...
Miniğini kocaman öpüyorum...

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

oy kıyamam kuzuya. yerinde olmak isterdim.

şu koltuktaki kumandalığa değinmeden geçemeyeceğim. ne kadar orjinalmiş. ilk defa görüyorum

FADİŞ dedi ki...

Sevgi, özleniyor değil mi, iş yerinde burnumuzda kokusunu duyup duyup telefona sarılıyoruz ne yapıyor diye:)

FADİŞ dedi ki...

Sena'nın annesi, öpüyoruz biz de:)

FADİŞ dedi ki...

Nilhan-Küçük Mucizem, İkea'dan almıştım kumandalığı ama göründüğü kadar da kolay aslında yapmak.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

neydi dünkü hava. bugünde dün yağmur vardı lafını yalanlayacak bir güneş:))

İşte güzel İZMİRimiz:)

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM,doğru dersin, hava çok güzel burada da. Güneşi görmek bile yetiyor insana, havam değişiyor.

Vintage Duygular dedi ki...

Yazin beni de icine aldi..Okurken yazdiklarini yasadim.. Denize sımsıkı sarilirim

FADİŞ dedi ki...

Vintage Duygular, sağol, senin yerine de sıkı sıkı öptüm sarıldım, sen de cimcimeyi öp benim için:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...