15 Aralık 2011 Perşembe

TURUNCU EV AYAKKABISI

Bu gün iş yerine doğru giderken yol boyunca turunç ağaçlarını seyrettim, hepsi meyvelerini gel kopar diyordu bana, turuncunun en güzel tonunda parıldayan turunçlar. Ben bu karanfilli portakalı çok sevdim renginden dolayı da tekrar yayınlanmayı hak etti bana göre.
                          

İşte bu turuncu bebek patiklerinden yapmak istiyorum, karşıdan bakınca kolay görünüyor gözüme, yapabilirim sanki. Free patterni yok ama  göz kararı çizeceğim artık, en sinir olduğum şey de kaynak gösterememek lütfen bilen varsa paylaşsın kaynağını çok sevinirim, bir yandan da tutamıyorum kendimi paylaşmak istiyorum işte.Şimdi listemde bu var, başlangıç olarak aşağıdaki gibi bir şey yapacağım öncelikle:

Ben rengini turuncu ve pembeden yapacağım, kalıbını bile kestim sıra keçesini yerleştirip kesmekte, işte o an biraz cesarete ihtiyacım olacak:) Kalıbı burada.
Ya da böyle bir model yapmaya ne dersiniz?

Kalıbı için buraya uğrayın.

4 yorum:

Bugday Tanesi dedi ki...

Patikler çok hoş,bu zamana kadar yaptıklarına bakılırsa onları hayli hayli yaparsın :)

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Çok güzeller yaa Fadişçim..Bence de yapabilirsin..Senin elinden geliyor böyle şeyler. Ben olsam ancak çok güzel bakabilirim bunlara:)))) Şimdiden kolay gelsin canım benim..

FADİŞ dedi ki...

Buğday Tanesi, güzeller değil mi, teşekkür ederim, deneyeceğim bakalım:)

FADİŞ dedi ki...

LEZZETLİ SOMUNLAR, çok teşekkür ederim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...