15 Aralık 2011 Perşembe

Saat yarım ve ben şimdi kalktım yataktan, Deniz oğlanın yatağından. Bu sıralar pek düşkün bana, böyle yoğunlaştığı anlar oluyor işte, onu uyuturken önce ben sızıyorum şimdi tuvalete götürdüm kuzuyu sonrada tekrar yatmadım blogumu açtım:) Aslında bu gün hastane yorgunluğu var üstümüzde. Deniz'in kontrolleri vardı bu gün Ege Ün. Çocuk Hastanesinde, kan sonuçlarımız iyi çıktı çok şükür Allahıma, artık gelecek eylülde bekliyorlar kontrole. Deniz kan verirken çok gerildi önce sol elden kan almak istediler, kendini çok sıkınca kan gelmedi ikimizde ter içinde kalmışız, kuzunun diğer eline yöneldi hemşire, nihayet oradan kan aldılar, oğluş hem ağlıyor hem de neden izin veriyorsun der gibi bana bakıyor çok üzüldüm iki elinin de delinmesine.
Allah kimseyi düşürmesin hastaneye, hasta olanlara da acil şifa diliyorum.

6 yorum:

hypo dedi ki...

geçmiş olsun.

FADİŞ dedi ki...

hypo, sağol.

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Geçmiş olsun,tahlilin temiz çıkmasına sevindim,iyi geceler...

FADİŞ dedi ki...

Nuraycatasarımlar, sağolun, teşekkürler, iyi geceler:)

ada ve deniz dedi ki...

Deniz'den daha çok yanmıştır senin canın. Aslında bakmasalar hissetmeyecekler ama işte...Çocuk kucakta oturulan o kan koltuğu beni hep germiştir bu yüzden...

suhuba dedi ki...

Çok zor allah bol şifalar versin. O an onun yerinde olası geliyor insanın. Yüreğin ondan al bana ver diyor... Çocuk hastalığı bambaşka. Ama annesi Denizi'in en büyük şansı sizin gibi güçlü ailesinin olması bence....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...