7 Aralık 2011 Çarşamba

MİME CEVAP VERİYORUM BİR İKİ!


Kural 1- Ödülü veren kişiye teşekkür ediyoruz, Nil arkadaşım güzel güzel mimlemiş beni teşekkür ederim bloğunda da mime cevabını okuyabilirsiniz ben çok sevdim:)
Kural-2  hakkımızda 7 gerçeği paylaşıyoruz. Tamam yedi gerçek olsun da bu gerçekler hep sevmediğimiz gerçekler olmasın değil mi bakalım bulabilecek miyim?
1- Obsesif biriyim, bunu annemden kaptım muhtemelen çünkü o da obsesifti ama eskisi kadar abartılı değil sanırım, benim kapı kontrol ederken fazla omuz atmaktan kapı kırmışlığım vardır, utanarak belirteyim, sık sık el yıkama da takıntılarımdan biridir.
2-Çok sulu gözüm, birini ağlarken görmeye, acı çekerken görmeye, her türlü acıklı filme kitaba hüngür hüngür ağlarım bazen karşımdaki ağladığını unutur beni teselli etmeye kalkar:) İzlediğim filmin sonunu tahmin etmeye bayılırım yanımda filmi izleyen başka biri varsa bana gıcık olur ama kendimi tutamam aynı şey maç izlerken de olur hiç bir takımı tutmam, futboldan anlamam ama kazara yanımda maç izleniyorsa skoru kesinlikle önceden söylerim ve tutar ve bu duruma, karşı takımı tutan kişi gıcık olur ve benimle bir daha maç izlemez.
3-Hayalperestim, çabuk hülyalara dalar bunun üzerine hemen planları yapar, hayalimi projelendiririm, hayalim gözümde canlanır, gözlerim istekle parıldar hemen işe başlamak isterim işte tam o anda hayalimin hemen gerçekleşmesinin mümkün olmadığı kafama dank eder, vazgeçer miyim asla, hayalim dallanır budaklanır sandığımda yerini bulur, her umudum yeşerdiğinde tekrar sandıktan çıkar.
4-Bütün dünyanın yükü sanki benim sırtımdaymış gibi hissederim, aşırı sorumluluk iç güdüsü damarlarımda dolaşır, içim içime sığmaz taşarım, kendi kendime dolduruşa getirmekte üstüme yoktur çabuk motive olurum, bir iş yapılacaksa önce ben koşarım koşmayan varsa onları da motive ederim, motive ederken bir bakarım bütün işi ben yapmışım sonra da derim ki aaa bak ne kadar kolaymış bitiriverdik:)
5-Çocuklarla oynamaya bayılırım, hayal kurmayı sevdiğimden yeni oyunlar türetmeyi, oyuncak yapmayı, kostüm hazırlamayı çok severim. Mesela sitenin çocuklarının bir çamur deryası yaptığını görünce oğluşla hemen işin içine dalıp evden su getirip çamurun kıvamını ayarlar, çocuklarla birlikte figürleri yapar kuruturum, tabi bu arada sitenin hayli oturaklı hanımları bu halimi görüp içinden kızmıştır muhtemelen o ayrı konu çünkü çocuklar heyecandan çamura bulanmış güreşçi gibi olmuşlardır. Bir daha ki etkinlikte ben oğluşla sokağa çıktığımda etrafta anne sayısının arttığına ve çocuklarını parka doğru sürüklediklerine şahit oldum, neme lazım Fadiş çocukları kirletecek bir etkinliğe kalkışır belki:)
6-Panik biriyim. Bir kötü haber tüm havamı değiştirir beni anında bunalıma sokar işi iyice ciddiye büründürüp elimin ayağımın titrediğini bilirim ama bütün bunlar kendi hayatım hakkındadır, başkasıyla ilgili bir zor durum varsa aslan kesilir, önce ben yardıma koşar teselli ederim, ne yapılması gerekiyorsa onu yaparım ama kendime kendim yardımcı olamam burada da eşim devreye girer o beni toparlar.
7- İstediğim her şeyde kararlı olurum, gerçekten istiyorsam tabi. Mesela bir yaz boyunca ailem Antalya'da tatil yaparken ben temel sanat eğitimi alıp Güzel Sanatlar sınavına hazırlandım, okuduğum okulu bırakıp yeniden sınavlara girdim babam karşı çıktı ve maddi desteğini kesti o dönemde yine de onları üzmemek için beni merak etmemeleri için erkek kardeşimi de alıp bir küçük bavulla altın künyemi satıp İzmir'e geldim, okula kaydımı yaptırıncaya kadar epey zorlandım kardeşim yanımda bir tost ister, bir hayvanat bahçesi der epey zorlanmıştım dün gibi hatırlıyorum, köyden şehre inmenin hikayesi gibi oldu neredeyse. Benim 7 gerçeğim bunlar aslında daha neler var neler, onları da sonra itiraf ederim:)
Acaba ben kimi mimlesem?
Hımmmmmmm, mutlu eller hadi, senin hakkında 7 gerçek nedir, pekiiii buğday tanesi sen neler söyleyeceksin,
adave deniz sen de anlat bize hakkında 7 gerçeği, Örgü çantam sen olmazsan olmaz seni de böylelikle tanımak istiyoruz, Lezzetli somunlar sizi bu kadar güler yüzlü ve hayatla barışık yapan ne gerçekleri bilmek istiyorum. Küçük şeyler, sabrınıza, ince işciliğinize hayranım sizi de tanıyalım lütfen kırmayın beni, tiryaki hobi sizi de mimledim bilesiniz, 2 adam 1 ben sizi de mimledim,annesinin meleği siz neler diyeceksiniz ?
Zaman ayıran ayıramayan tüm mimlilere teşekkür ederim:)

16 yorum:

Bahar YORGUN dedi ki...

mim okumaya bende bayılıyorum :)

ada ve deniz dedi ki...

sorular zor yerden gelmiş:))

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Fadişçim; çok güzel bir mim olmuş. Sevgili Limon Çiçeklerine de bir borcum vardı, böylelikle iki etti:) Çok teşekkür ederim, anlatmaya çalışacağım sana inşallah sorunun cevabını:) Görüşmek üzere, sevgiyle kal..(Bu arada beni de yıkabilenler oluyor, hiç merak etme:))))

Zeynep dedi ki...

ooo hadi bakalım kalkabilecekmiyiz altından :) Sevgiler ve tesekkurler :)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

CAnım benimmm,ben şu mimleri okumaya bayılıyorum ama oldukça uzun süredir bloguma almıyorum kimseyide kırmak da istemiyorum yüreğimdeki yerin kocaman umarım kırılmazsın öpüyorum seni

FADİŞ dedi ki...

Bahar, ben de severim:)

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, çok ara verme cevapla mimini bakim:)

FADİŞ dedi ki...

LEZZETLİ SOMUNLAR, bekliyorum merakla, sağol:)

FADİŞ dedi ki...

Zeynep, okudum bile:)

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, dikkat etmemişim ben, kırılır mıyım hiç,ben de öpüyorum seni kocaman:)

Özden CEYHAN dedi ki...

Fadiş hanım mim için teşekkür ederim. Maalesef bende şimdiye kadar 1 kez mim e cevap verdim başka mimleri özür dileyerek geri çevirdim.
Sorduğunuz soruları ve benim karekterimi blogumu, etkinliklerimi takip ederseniz zaten öğrenmiş olacaksınız.:)) Herkeze karşı olan sevgimi, saygımı, samimiyetimi insani ve arkadaşlık düşüncelerimi ve yaptığım işlerle sabrımı değerlendirmiş olacaklsınız:))
Tekrar teşekkürler kolay gelsin:))

FADİŞ dedi ki...

Özden Bey cevabınız için teşekkürler, bir hoşluk olsun düşüncesiyle göndermiştim mimi,anlıyorum ve takipteyim efendim:)

nil dedi ki...

Teşekkür ederim Fadişim,biz senle acıklı film izlemeyelim,kim kimi teselli eder belli olmaz:)))Gerçeklerini sevdim çok,her İzmirli biraz deli:)) Havasını almak da yeter zaten.Yürü be hemşerim:)

FADİŞ dedi ki...

Ben bu destekle dağlarımı delerim heyt:)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Görevimi yerine getirmenin hafifliğini yaşıyorum:
http://mutlueller.blogspot.com/2011/12/kes-kesbu-isin-sonu-yok-gibi.html

Sevgilerimle...

MagiccCat ★ dedi ki...

Cok samimi bir mim olmus. Bunlari okuyunca daha burcunu bilmeden, bu hatun kesinlikle balikdir dedim... ve sonra profiline baktim, dogru bilmisim.. =)