1 Aralık 2011 Perşembe

YETENEKLİ DOKTORLAR

Tanıdığım pek çok doktorun sanatla yakın bağları var, yaratılışlarında böyle bir özellikler var kanımca en azından benim tanıdıklarım öyle çıktı, aslında buna şaşırmamak lazım, direk insanla ilgilenilen bir mesleği seçmek ve bu mesleği layıkıyla yapmak kolay bir mesele değil. Pek çoğu şiir yazar, sesi güzeldir şarkı söyler gitar çalar, resim yapar, heykelle uğraşır. Elleri yatkındır buna.
Bir tesadüf eseri bu not kağıdı elime geçti, eşimin doktoru bileğindeki incinme için koruyucu destek önermiş ve bileğine nasıl bağlaması gerektiğini çizmiş. Çizgilere bakarsanız ne kadar rahat çizdiğini ve kalemin nasıl tek hamlede hareket ettiğini görürsünüz. Ben bu el çizimini sevdim, paylaşmak istedim.

5 yorum:

bahar006 dedi ki...

Benim ailemde özellikle cerrah olanlar, ameliyat için bilgiden sonraki en önemli şey olan el becerilerini kaybetmemek, kontrol etmek ve ilerde de titremesini önlemek için dikiş, nakış, bağlama,piyano gibi hobilere başladılar. Gerçekten yetenekleri var mı bilmiyorum ama hepsi olumlu anlamda etkilerini hissettiklerini söylediler.

FADİŞ dedi ki...

bahar006, kesinlikle faydasını görüyorlardır, işleyen demir ışıldar demişler:)

Vintage Duygular dedi ki...

benim tanidigim doktorlarda sanata cok yatkin, 2si müzik yapiyorlar bos vakitlerinde :)

FADİŞ dedi ki...

Vintage Duygular, birde bol vakitleri olsaydı ne olurdu kim bilir, gerçekten yetenekliler:)

Proje Çantası dedi ki...

Kendileri de böyle söyler canım. Bir doktordan bir de santaçı çıkar, derler. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...