18 Aralık 2011 Pazar

İYİ Kİ DOĞDUN ŞENGÜL'ÜM:)


17 Aralık sevgili canım kardeşim Şengül'ün doğum günüydü ve tam da o gün hediyesi eline ulaştı. İYİ Kİ DOĞDUN ŞENGÜL VE İYİ Kİ BENİM KARDEŞİMSİN, CANIMSIN, yeni yaşın hayırlı olsun ve yeni yılın kutlu olsun, yeni yıl hediyeni de postalayacağım yakında:)  Şengül, kedileri uzaktan sever ama el emeği işlere her zaman değer verir bense kedileri çok severim ve kütüphanelere kedilerin çok yakıştığını düşünürüm. Şengül'ün yeni yaptırdığı kütüphane için en güzel hediyeyi gönderdim ona, işte bu kediyi, tekstil heykeller yapan ve aynı zamanda bütün oyuncaklarına bayıldığım ilham aldığım "Deniza'nın Oyuncak Eğlencesinin Oriental Ülkesi" yaptı. Mail yoluyla iletişim kurduk, yaptığı bu güzel işleri pasajda da satışa sunmuş. Yılbaşının yaklaştığı şu günlerde alternatif hediye istiyorsanız uğrayın derim, pişman olmazsınız.
Mail yoluyla haberleşirken ki uslubu, işine verdiği önem ve işinde gösterdiği titizlik çok güzel hissettirdi bana güvenle alışverişimi yaptım. Sağol  "Deniza'nın Oyuncak Eğlencesinin Oriental Ülkesi" yeni yılda da sana başarılar dilerim, sağlık ve mutluluk dilerim.
Not: Hediye çok beğenildi ve kitaplığın üstünde yerini aldı.

10 yorum:

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun kardeşinizin, nice nice yıllara :)

deniza17 dedi ki...

8)))))))))))
Ben de tam mail atacaktım kedi yeni sahibine ulaştı mı diye ama sonra ilk önce bloguna bi bakıyım dedim 8)))
İlk başta ben de kızkardeşine Şengüle Doğum günü kutlu olsun demek istiyorum. Nice mutlu seneler. İstedikleri gerçek olsun!
Kedinin beğenilmesi beni gerçekten çok mutlu etti. Yeni evine ve sahiplerine uğur getirsin!
Sevgiler.

fiamma dedi ki...

İyi günlerde kullansın kardeşim, çok güzel bir hediye seçmişsin. DenizA nın bu heykel kedileri her yere yakışıyor ve çok sevimliler.

MagiccCat ★ dedi ki...

Cok güzellerrr ♡

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

çok güzeller sağlıkla nice yılları olsun

FADİŞ dedi ki...

Düşlerimden İnciler, teşekkür ederim.)

FADİŞ dedi ki...

deniza17, teşekkür ederim, sevgiler sana da:)

FADİŞ dedi ki...

fiamma, haklısın çok tatlı kediler, çiçekli de çok güzel olmuş doğrusu:)

FADİŞ dedi ki...

MagiccCat, senin seveceğine eminim zaten bir kedi sever olarak:)

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, çok sağol canım:)