12 Aralık 2011 Pazartesi

HAFTASONU KAÇAMAĞI, DENİZ OĞLANIN BERESİ YENİDEN

 Evet daha önce de konu olan bere ve atkı, hani Deniz'e  mankenlik yaptıramadığım örgüler. Biliyorum fazla oldu, bir bere ördü kadın poz poz fotoğrafladı, yetmedi gene fotoğrafladı diyeceksiniz:)

 Bere biraz büyük olmuş, olsun seneye de kullanır.

Bere muhabbeti bu kadar yeter değil mi?

Fazla söze gerek yok, Deniz tüm haftasonunu bana naz yaparak ve eteğimden ayrılmayarak geçirdi. Her şeyi anne yapsın, anne sen gel, sen otur:) İnanın bir süre sonra pilim bitmiş vaziyette koltuğa çöktüm. Bir light sütlü latte ve yanında ne alakaysa browni ile kendime geldim. Deniz nihayet babasıyla Tamirci Bob'un dergisinden çıkan tesisatı döşerken fotoğraflarını çekmek pek keyifliydi biraz dergi karıştırma fırsatını bile buldum:)






 Uykusu geldi, baktım yatmaya hazırlanıyor evdeyiz sanki, babası koltuklar kirlenmesin diye botlarını çıkardı.

Anne baba kararlı kahveler bitmeden kalkmayacaklar, bütün gün koşturan Deniz çok yorgun ama şikayet etmiyor koltuk ta rahatmış :)

12 yorum:

Elif dedi ki...

bereyi ilk defa görüyorum ve tek kelimeyle bayıldım.Acayip kullanışlı birşeymiş.
Ellerine sağlık

FADİŞ dedi ki...

Elif, teşekkür ederim, bende kulak üşümesin takıntısı var küçüklüğünden beri, benim kulaklar da çok hassastır belki de ondan, şimdi içim daha rahat:)

Seyhan dedi ki...

bere süper olmuş hazır gibi... eline sağlık. Deniz'in saçlar çok güzel bu arada :)

FADİŞ dedi ki...

Seyhan, teşekkür ederiz. Saçları bir kaç kez kısalttık ama şimdi biraz vakitsizlikten biraz da Deniz'in karşı çıkmasından kestiremedik uzadı gitti saçlar:)

Sevgi dedi ki...

beremiz çok güzelmiş.. deniz oğlana da pek yakışmış..

nil dedi ki...

Bence bere süper,ben Deniz'in o koltuktaki mahmur ama çok sevimli bakışına bayıldım,maşallah. kahve kokusu da geldi şimdi,ohhh sefanız olsun:)

FADİŞ dedi ki...

Sevgi sağol:)

FADİŞ dedi ki...

Nil, arabada koltuğa bağlar bağlamaz sızdı kuzu, hazırlıklıydım yanımda bir biberon, süt ve yastığı vardı. O mahmurluk yok mu çok yakışıyor kuzulara, işte böyle anne babalar bazen de keyif yapmak istiyorlar, kısa ana çok şey sığdırmaya çalışıyorlar neyse ki Deniz dışarıda olmayı sever, onu razı edip dışarı çıkabildiysek tabi:)

Sezobigo Sezobigo dedi ki...

koltukdaki hali çok şeker kıvırcık yakışıklı allah bağışlasın fadiş çok şeker çok:)
bere bence böyle büyük daha güzel misal bizdeki bere gecen seneden gecen sene büyük geliyordu şimid tam ama gecen seneki hali daha güzeldi bence.hasılı çok yakışmış deniz oğlana:)

FADİŞ dedi ki...

Sezobigom, sağol canım. Ben de büyük seviyorum, bizim oğlanın yüzü çapkanın içinde kayboldu gerçi ama olsun:)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Büyük olmuş ama güzel, küçük olmasından iyidir:)
Çocuklarla beraber bazen insan kafa olarak çok yorulduğunu hissediyor değil mi? Sürekli bir "anne baksana", "anne canım sıkıldı" "anne karnım acıktı"....
Büyüdükleri zaman daha beter benden söylemesi: Hafta sonu götürülen hiçbir yeri beğenmezler, biri beğenir, diğeri beğenmez. Dolu dolu bir gün geçirip, üstelik de eğlenip eve dönerken "of bugün hiç eğlenmedim, keşke falanca yere gitseydik"!!!!derler. Sabır, sabır, sabır...

FADİŞ dedi ki...

Semi'nin Mutlu Elleri, ben de öyle dedim zaten büyük büyük geçiriyorum kafasına, biraz çekiştiriyor ama olsun arada bir düzeltiyorum beresini:) Aslında bende yorgunluk yoksa, gün iyi geçmişse iş yerinde daha bir toleranslı oluyorum ya da şöyle diyelim ekstra tolerans oluyor ama eğer yorgunsam Deniz'in daha çok babası ile oynamasını vakit geçirmesini sağlıyorum ama uyku vaktine gelince gene aynı anne süt, anne yanımda kal:) Sıcacık sarıldım mı bir de sızıp kalıyoruz birlikte.