10 Aralık 2011 Cumartesi

FOTOĞRAF STÜDYOM

Cafe Nohut'un fotoğraf çekimlerini çok beğeniyorum özenle çekilmiş fotoğraflar ve seçilen kompozisyon, ışık beni hep etkilemiştir. Geçenlerde yayınladığı postta çalışma masasını yayınladı ve fotoğraflarının tiyosunu verdi daha önce de Emek Sensin Platformunun blog sayfasında nasıl iyi fotoğraf çekersiniz, kendi stüdyonuzu yapın yazısını görmüştüm ama yapmaya üşenmiştim sonra aklıma yemek masasının sandalyesi geldi neden olmasın:)
Yanlış anlamayın tabi ki iyi fotoğraf çekmenin pek çok inceliği  vardır, çeken göz, zevk, makine seçimi kim bilir daha pek çok faktör. Gerçi benim fotoğraflarım için kaç fırın ekmek yemem gerekir bilmiyorum ama çalışmaya başladım ve ilk sandalyede çekilmiş fotoğraflarımı burada yayınladım.
Üstte tepe aydınlatma yanda aydınlatma hatta bir tane ışık kaynağı daha gerekli ama bunu henüz çözemedim.

Bu fotoğrafı da denemek için çektim. Ben de henüz makinemin özelliklerini öğrenme sürecindeyim.

6 yorum:

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

vay vaay. ben bu tüyoları kaçırmışım. ama fotoğraf hakikaten ince işçilik istiyor. görsellerine vurulduğum blogları defalarca tıklayıp dakikalarca bakıyorum.

FADİŞ dedi ki...

Nilhan- Küçük Mucizem, ben de senin gibiyim, hayranlıkla bakıyorum fotoğraflara:)

Banuca dedi ki...

Zaten işi asıl gösteren fotoğraf çekimleri oluyor ya...
Bazen bakıyorum çok basit bir iş çekim ve yanındaki diğer aksesuarlarla o kadar güzel görünüyor ki...
Ah benim de böyle yakından net çekecek bir makinam olsa :( Sıra bir türlü gelmiyor işte :(
Işıklandırma halojenli lampaderlerle çok güzel oluyordu...

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

bende masa üzerinde yada şifonyer üzerinde çekiyorum:) ışığı arkama alıyorum akşamlarıda biraz altında durup makinanın görüntüsünü birazcık zuumm yapıp öyle çekiyorum etraftakiler çıkmasın diye:))

emeksensinde çok güzel anlatılmış gerçekten

FADİŞ dedi ki...

Banucam haklısın işi gösteren fotoğraf çekimi oluyor, bazen diyorum ki fotoğraftakinden daha güzel oldu yaptığım ama çekemiyorum bir türlü, benim gördüğüm gibi göremiyor kimse:) Yeni yıl da güzel bir fotoğraf makinesine sahip olmanı dilerim o zaman, öpüyorum seni:)

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, biz bu işlerde yeniyiz daha ama öğrenmeye istekliyiz, fotoğraf çekmeyi çok seviyorum hele kendim yaptıysam çekilenleri:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...