19 Aralık 2011 Pazartesi

EVİ IŞIKLANDIRIYORUM

Evde her yer yılbaşından nasibini aldı, ben zaten bahane ararım, her yerde bu minik ışıkları severim, dur bakayım çıkartayım ortaya süslerimi derken bir sürü şerit ışık tomarıyla karşılaştım, meraklı ben her sene birer ikişer aldığımdan epey bir şerit ampullere sahip olmuşum, sahi ne deniyor bunlara kuzum bilen varsa söylesin. Işıkları akşam yakmaya başladım bile:)
Not: Sadece biraz yakıp kapatıyorum, enerjiyi boşa harcamıyorum biline:)



Bu ışık çemberi için  çember, biraz tül ve şerit ampule ihtiyacınız var sonra dolayın gitsin çembere işte hazır, istediğiniz yere asın.



İkinci ışık için bir vazo yada saksıyı alın, ışık şeridini bir yumak haline getirip tıkın içine ve işte süsümüz hazır.

Üçüncü  ışık süsümüz daha da kolay, fazla söze gerek yok bu da Deniz'in ışıklı kara tahtası.

16 yorum:

Deli Anne dedi ki...

ışıl ışıl olmuş, ne güzel :)

ada ve deniz dedi ki...

benim oğlanları sana göndereyim ben. Bayılırlar evine. Ben nedense hiç süs püs işlerine girmem.

Elif dedi ki...

rengarenk,ışıl ışıl olmuş :)

bahar006 dedi ki...

İçim açıldı, ellerine sağlık, çok hoş görünüyo:)

Guven dedi ki...

Işıklar ve coşku; ne güzel...

FADİŞ dedi ki...

Evet coşku doğru kelime Güven, teşekkürler:)

FADİŞ dedi ki...

Delişim, geçen sene camda kullandığın yıldızlı ışıklar da güzeldi senin hatırladım şimdi bak:)

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, benim bu ışıklar yeni yıla gireriz hala sökülmez biliyor musun, en nihayetinde eşim tarafından uyarılırım artık kaldır diye:)

FADİŞ dedi ki...

Elif, daha bitmedi elimde bir ışık demeti daha var onu da ağaçta kullanırım artık:)

FADİŞ dedi ki...

bahar006, teşekkür ederim:)

Hande dedi ki...

Çok hoş olmuş ellerine sağlık..

Proje Çantası dedi ki...

Aaa süper olmuş. Ben de harekete geçeyim hemen :)

FADİŞ dedi ki...

Handecim sağol:)

FADİŞ dedi ki...

Proje Çantası, hemen geç harekete, bak ben bunun üstüne bir kapı süsü ve bir de ağaç süsledim sırada camlara kar motifi yapıştırmak var, biraz abarttım mı acaba ne dersin:)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Işık işi bizde bu sene yok. Geçmiş yıllarda dolamalı bir şey vardı ama baktım bozulmuş. Yenisini gidip alıp süsleyene kadar yılbaşı biter:)
Biz de başka süs püs işleri yaptık. Sizin ev bayağı ışıltılı olmuş:)

FADİŞ dedi ki...

Semi'nin Mutlu Elleri, o kalorifer peteğinin üstündeki ışık sonradan gözüme abartılı geldi kaldırdım yerine ışıksız bir çelenk yaptım yapma çam dallarıyla:)