10 Aralık 2011 Cumartesi

TRUFF DENEMESİ (DOCTOR OETKER TRUFFE)



Truff yapımının nasıl olduğunu hep merak etmişimdir ve öğrenmeyi de çok istiyorum ama önce hazır bir karışımla neler yapılabilir görmek istedim. Doctor Oetker Truffe bu sebeple tam da benim isteğimi karşılayan bir ürüne sahip. Uzun süredir denenmeyi bekliyordu ve nihayet denendi ama malesef benim tarafımdan değil marifetli ellere sahip Nezoş tarafından. Benim tek katkım ceviz kırıntıları ve pasta süsü kullanmasını rica etmiş olmam tabi bir de yapılmış beni bekleyen truffeleri kağıtlara yerleştirip fotoğraflamam:)






14 yorum:

sezobigo dedi ki...

bende truf tarifini bir yerlere not etöiştim yapıcam diye bak şimidi aklıma geldi.çok güzel görünüyor seninkide bir tabesi benim olsun:)

FADİŞ dedi ki...

Seni de uyku tutmadı galiba canım. Tarifi bulursan paylaşır mısın, onu da deneyelim. Artık yatmazsam sabah kalkıp işe gidemeyeceğim, iyi geceler:) Öpüyorum canım:)

FADİŞ dedi ki...

Bir tanesini ayırdım:)

Elif dedi ki...

çok güzel görünüyor.Gece gece canım çekti iyimi :)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

afiyetler olsun canım

canım link bırakıyorum sevgili (Tatesal)Tülinin blogu.
devamlı blogu
http://tatesal.blogspot.com/
kurabiyeleri ve tarifleri çok güzel.uğrarsın.
Truf tarifi http://tatesal.wordpress.com/2010/12/02/truff-2/

FADİŞ dedi ki...

Elif, kıyamam, bu gün yap artık kendine:)

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, çok düşüncelisin sağol, bakacağım:)

pembe kekik dedi ki...

Eline sağlık.Bir tane de ben alayım.

zeynep dedi ki...

En kısa zamanda bende yapmalıyım bunlardan nasıl nefis görünüyorlar:)ellerinize sağlık.
Mutlu hafta sonları..

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

ben kızımın d.gününe yapmak için almıştım. şahsen yapımında çok zorlandım. yuvarlayamadım. her yer küvertür çikolata oldu dondu. velhasıl kek kırıntılarıyla yapılan daha kolayıma geldi :)
ellerine sağlık

FADİŞ dedi ki...

pembekekik, Nezoş'un ellerine sağlık canım ben sadece fotoğrafladım. Hemen al dene:)

FADİŞ dedi ki...

zeynep, teşekkürler:)

FADİŞ dedi ki...

Nilhan-Küçük Mucizem, kekle ben de denemek istiyorum:)

ada ve deniz dedi ki...

Nezoş'un ellerine sağlık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...