19 Aralık 2011 Pazartesi

DENİZ OYUNCAKÇIDA

Deniz için şampuan alıyorum Joker'den, O da babasıyla etrafı dolaşıyor ben işimi hallettikten sonra bir baktım bizimki bir çiftlik setini kucaklamış geliyor babası arkasında.
-Oğlum buraya oyuncak almaya gelmedik, şampuan alıp çıkacağız.
-Tamam anne.
(tamam diyor ama bırakmıyor kutuyu)
-Oğlum senin traktörün var, römorkun da, bunu nesi güzel?
-Kütükleri:)
-Deniz bak burda dinozarlar var, aaa ne güzel bak.
-Hayır anne.
-Oğlum napacaksın bu çiftliği pembiş pembiş domuzcuklar, bizim çiftliklerde domuz olmaz, evde bir sürü ineğin koyunun var senin.
- Ama domuz yok, bu anne domuz bu baba domuz bu bebek domuz anne!
-Oğlum bak burdaki yap bozlar çok güzel, çiftlik hayatı var.
-Bana bu yeter anne.
Anne yenik bir şekilde kasaya doğru ilerlerken artık bir süre oyuncak almayacağız kararlarını bir güzel yutmuş vaziyettedir, ardından kasanın önündeki çizgi film cd lerini görür fiyatlarına bakar aaa ne güzel deyip 4 tane alır ve sadece şampuan almaya girilen yerden diğerleri de alınıp çıkılır.

8 yorum:

Banuca dedi ki...

Ah be Fadişim, niye boşuna yorarsın ki çeneciğini, nasıl olsa Denizin dediği olacak :))

MELTEM dedi ki...

geçmiş olsun..

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

:)))))))))))))
işte bu dünyalar tatlısı bir anne:) öptüm seni

FADİŞ dedi ki...

Banucam, denemekten vazgeçmiyorum hiç, belki lafımı dinler bir gün, aslında elindeki oyuncağı çekip almak ve hayır bu gün oyuncak almak yok, sadece bunu alacağız deyip çıkmak lazımdı ama yapamadım ben.
Genelde ısrar eden bir çocuk değil- di ama o gün gerçekten bir kararlılık vardı üstünde, azimliydi:)

FADİŞ dedi ki...

Meltemcim sağol canım:)

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, sağol canım ben de seni öpüyorum tüm kalbimle:)

nil dedi ki...

Fadiş, sana ne zaman anlattım ki bunu, bizi yazmışsın :)

FADİŞ dedi ki...

nil, bu yavru kuşlar birbirlerine benziyorlar işte ne diyeyim yaşıyoruz görüyoruz:)