16 Aralık 2011 Cuma

DEMEK Kİ ÇOK İSTEMİŞİM OLDU

Sabah laboratuarın kapısını açıp daha yeni masama oturmuşken kapım çaldı, güvenlik, elinde bu güzel paketle geldi, beklediğim paket olduğunu anladım:)

Daha önce şu postta size bir yeni yıl hediye çekilişinden bahsetmiştim hatırlarsanız, pek çoğumuz aralarından birine sahip olmak için yorum bıraktı, blogunda duyurdu. Ben şanslı olanlardan oldum, çok istedim ve benim oldu:) Sevgili Nihan, bu hediye benim kıymetlilerimin arasında yerini alacak, çerçeveleyip hatıra köşeme asacağım. Özenle hazırladığın pakete, yazdığın nota ve tabi ki "güzel evim" resmine çok teşekkür ederim. Yeni yılda sen de böyle hep mutlu ol, güzel sürprizler hayatından hiç eksik olmasın.

15 yorum:

Vintage Duygular dedi ki...

Tebrik ederim, umarim diledigin bir cok sey de sansin bol olur ;) Yapan bayanin ellerine saglik cok güzel olmus gercekten ')

FADİŞ dedi ki...

Vintage Duygular, teşekkür ederim, çok güzel evet:)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

tebrik ederim

FADİŞ dedi ki...

Nilhan, teşekkür ederim:)

ada ve deniz dedi ki...

kutlarım:)))

FADİŞ dedi ki...

Sadet, sağol canım, ne güzel değil mi:)

FADİŞ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Ne güzel de paketlemiş, özenmiş. Çerçeveleyince de fotoğrafını koyun bence:)

FADİŞ dedi ki...

Semi'nin Mutlu Elleri,yapmaz mıyım tam da öyle yapacağım:)

Elif dedi ki...

şansın hep daim olsun. Tebrikler :)

nil dedi ki...

Fadişim, tüm istediklerin gerçek olsun,tebrikler.

FADİŞ dedi ki...

Elif, bu söze ancak amiiiin denir bir de teşekkürler:)

FADİŞ dedi ki...

Nilcim, teşekkür ederim, hepimizin istedikleri olsun bu sene inşallah:)

Bugday Tanesi dedi ki...

Harika, ne çok istedim en azından bir tanesi bana gelsin... Ama blog arkadaşlarımda görmek de güzel :)

FADİŞ dedi ki...

Buğday Tanesi sağol canım, bütün güzellikler senin olsun:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...