7 Aralık 2011 Çarşamba

Carte d'Or Krem Karamel

Krem Karameli oldum olası severim, o yanık şeker tadının kokusu beni acayip cezbeder. Şu sıralar diyette olmam sebebiyle tatlılara karşı ayrı bir düşkünlüğüm var  ve ne kadar mücadele etsem de zaman zaman ayarlarımı bozuyorum sonra tekrar reset edip başa dönüyorum kaldığım yerden devam.
Uzmanı değilim ama tatlıyı seven biri olarak söylüyorum, Carte d'Or çok başarılı bir ürün çıkartmış, benim elimde uzun zamandır denenmeyi bekleyen bir kutu vardı ama bin bir mücadele ile bu günlere geldik işte. Tadı, kokusu, rengi çok güzel, sunumu kolay, yapılışı ekstra kolay bir tatlı deneyin, pişman olmazsınız:)

3 yorum:

otuzundansonra dedi ki...

bende çok severim,en kısa sürede alıp deneyeceğim

sarımutfak-hande dedi ki...

gerçekten bende carte d'or dan çok memnunum her ürünü ayrı güzel ellerine sağlık canım

ada ve deniz dedi ki...

benim oğluşlar sevmedi karameli....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...