5 Aralık 2011 Pazartesi

BİZDEN HABERLER-2

Deniz'in iki haftadır burun akıntısı devam ediyor hiç bu kadar uzun sürmemişti, bir yandan fıs fıs elimizde biz onun peşinde evde cirit atarken o her zaman ki gibi inatlaşmaya devam etti, teyzesine burun spreyi sıkarken hiç zorluk çıkartmıyormuş:(Odasında ne zamandır nereden geldiğini bilemediğim bir serinlik hissediyordum, kalorifer ful yandığı halde Deniz'in odasında hep bir ısı farkı oluşuyordu ve nihayet esintinin nereden geldiğini keşfettim hiç aklıma gelmezdi bu doğrusu. Balkon kapısının kasasının birleşme noktası ile beton arasında 3 mm lik bir boşluk var ve serin hava olduğu gibi içeride, boşuna çocuğum iki de bir üşütmüyor. Mütahite nasıl kızdım anlatamam size. Sorumsuz, işini kontrol etmeyen mühendis v.s. epey bir söylendim. İşini doğru yapmayana takığım arkadaş, sinir oluyorum neyse elimde alçı falan olmadığı için ben pamukları şeritler haline getirip bir tornavida ile o yarığı boydan boya tıkadım balkonun arka tarafından da bir bant çekeceğiz, esintiyi kestik nihayet ve balkon kapısını ipal ettim, önüne de Deniz'in dolabını yerleştirdik, yatağını da odanın başka bir tarafına taşıdık.
Biz böyle debelenirken dolabı daha kolay taşıyabilmek için içindeki eşyaları benim yatağıma taşımıştım, Deniz durur mu hazine sandığı bulmuş gibi daldı içine, düzenli olarak koyduğum her şeyi bir güzel saçtı ortalığa ama doğrusu zevkten dört köşeydi bıraktım kendi haline, bana da bu güzelliği fotoğraflamak düştü.





Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...