23 Aralık 2011 Cuma

BİR ALIŞVERİŞ HİKAYESİ, HANGİSİ İNCE GÖSTERİR?

Ben moda yazısı yazan bir blog değilim ama güzel kıyafetleri incelemeye bakmaya bayılırım ve çoğu zaman da kendim dışında herkese yakıştırırım, bunda biraz tombul olmamın da etkisi vardır tabi.
Nerede silüetimi ince gösterecek, beni uzun gösterecek kıyafet olsa  gider onları alırım. Hani şu boydan çizgililer uzun ve ince gösterir, enden çizgililer kilolu ya da dizde biten etek kullanmayın boyu ya dizin hemen altında bitsin ya da dizin bir karış üstünde bitsin veya büyük desenli kıyafet seçme kilolu gösterir gibi tavsiyeleri dikkate almayan var mı?
Bu tavsiyelerin bir kısmına uyuyorum en azından silüetimi daha ince gösterecek koyu kıyafetleri seçiyorum özel bir davete gideceksem mesela, günlük hayatımda ise bana göre fazlasıyla renkliyim, fıstık yeşili lacivert ve mavinin tonları, bazen kırmızı, pembe, mor (kırmızıyı dekorasyon objelerinde daha çok severim), beyaz gibi. Geçenlerde "Tabuu"nun indirimde olan bir kıyafetini gördüm ve çok sevdim, mağazada gittim geldim gittim geldim bir türlü karar veremedim almaya, elbiseyi almadan tam kapıdan çıkıyordum ki kulağımda bir ses şöyle dedi  "kendine layık görmüyor musun bu elbiseyi, sen zaten kendini hiç beğenmezsin, neden?" bu sözü daha önce yakın bir dostum söylemişti bana, zınk diye durdum koşar adımlarla elbiselerin bulunduğu reyona gittim ve elbiseyi benden önce kimse almasın diye kaptım, aslında etrafıma baktığımda benden başka o elbiseyle ilgilenen yoktu.
Model ve desen bu:
Benim elbisenin rengi ve deseni ise en sağda gördüğünüz pantolondan:

Elbise çok kilolu göstermedi, kuşaklı olması hoşuma gitti ve istenirse kuşaksız kullanmakta mümkün.

6 yorum:

Arzu dedi ki...

bu sezon cicekliler moda diyorlar. renkleri de hosuma gitti.

Arzu dedi ki...

gule gule giyin yani. cok guzel.

FADİŞ dedi ki...

Arzu, teşekkür ederim:)

Vintage Duygular dedi ki...

Ben cok begendim elbiseyi, pantolondaki desende cok hos ;)

FADİŞ dedi ki...

Vintage Duygular, teşekkür ederim, yılbaşı akşamı giyeyim diyorum bir de kayınvalidem çok güzel bir pelerin ördü onu kullanacağım paylaşırım sonra, kurdelesini dikemedim henüz:)

Necla dedi ki...

Ama ben çok beğendim bu elbiseyi...:)
Güle güle giyin ve hayır, uğur getirsin inşaallah..