26 Aralık 2011 Pazartesi

ANNEMDEN İNCİLER

Annemle bir telefon konuşmamız:
- Anne geliyorsunuz değil mi yılbaşı akşamı, çok güzel olacak:)
Annem: Geliyoruz kızım, sen ne yapacaksın akşam yemekte, bir şeyler yapıp getireyim mi ?
-Bir şeyler yaparım merak etme, getirme şimdi ta oralardan, zahmet olmasın.
Annem: Ben en iyisi etli nohut yapayım adam gibi karın doyuracak, düdüklüde yapıp getiririm.

Evet yılbaşı akşamı aç kalacağımızı düşünen annem yemeğini de yapıp gelecek, tedbirli olmak iyidir:)
Arka planda Fadiş şöyle düşünür, annem benim yaptıklarımı beğenmiyor, aç kalmak istemiyor o yüzden yemeğini de yapıp gelecek. Şimdiden menünün ana yemeği belli. Yanında pilav yapayım da hora geçsin bari:)

18 yorum:

ρємвє вℓσğυм dedi ki...

Ah bu güzelim annelerimiz,
hepsi elleri öpülesi, baş tacı edilesi...
Onların gözünde biz hiç büyümüyoruzki zaten..

ada ve deniz dedi ki...

:))))))

Banuca dedi ki...

Şekerim, anneler heeeep böyle, noolur nooolmaz ayaklarında kendi zevklerine göre birşeyler yapacaklar illaki :))

parıldayan çiçek dedi ki...

Selam anneler birbirine bu kadar benzer mi?Ege'li olmak galiba en önemli benzerlik.Benim annemde misafir gittiğimizde bize nohut yapardı.Annenizin nohutu çok değerli.Bırakın yapsın yemezsiniz buzluğa kaldırırsınız.Afiyet olsun

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Ah bu anneler..Allah uzun ömürler versin ama alem oluyorlar hakikatten. Alt metni çok da yanlış yorumlamamışsın bence..Onların damak zevkleri bol etli, bol yağlı, tuzlu, klasik yemekler..Bizimkiler yeni trend, pek sevmiyorlar, benimki de öyle. Çok mülkiyetçiler, katiyen lezzet macerasına girmiyorlar, biz de mi böyle olacağız diyorum ama, içimdeki ses 'ııh' diyor, ben yeni lezzetlere açığım. Şimdiden kolay gelsin Fadişçim. Maruluma öpücükler..

Ahu dedi ki...

Merhabalar.. Anneler daima kendi bildiğini yapar :)) Selamlar.,

FADİŞ dedi ki...

PEMBE BLOĞUM, büyümediğimiz kesin, bizimle hala küçük birer çocukmuşuz gibi konuşmaya devam ediyorlar, acaba biz nasıl olacağız?

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, tanıdık mı geldi?

FADİŞ dedi ki...

Banucam, geçen okuduğum postta annenin dediğini okuduğumda koptum zaten ve bu yazıyı yazmazsam olmazdı hatıra kalsın, ilerde ben de okur kendime çekidüzen veririm. Annen ne diyordu, şimdi bunu ne yapacaksın ya da nerde kullanacaksın gibi bir şeydi( deterjan kabını değerlendirdiğin işte söylüyordu), sevgiler canım:)

FADİŞ dedi ki...

Merhaba parıldayan çiçek, evet bu kadar benzerler:)

FADİŞ dedi ki...

LEZZETLİ SOMUNLAR, şimdi harıl harıl ne pişireyim diyorum, ilk teklif Nezoş'tan geldi, şöyle güzel bir ıspanaklı börek yapayım dedi, bir zeytin yağlı yemek, pilav, fırında mücver, benden bir yaş pasta ve bir de tavuk yemeği olsun diyoruz.

FADİŞ dedi ki...

Ahu, işte bu çok doğru bir tespit oldu:)

FADİŞ dedi ki...

Ahu, hoş geldin bloguma:)

pembe kekik dedi ki...

Senin ki gene iyi benim ki kargoyla içli köfte ve mandalina gönderdi.İzmir'de mandalina yok ya.Ayrıca köfte sayısını bir abartmış ki yurt dışından yeni yıl için gelecek kızım giderken de götürsün diye.Canım annecim ya.Neleri düşünüyor.

ada ve deniz dedi ki...

Yok Fadiş benimkinin öyle bir alışkanlığı yoktur. Aslında pek yemeğe gelmezler. Annem dayılar aynı binada olduklarından biz onlara gideriz. Bana geldiklerinde kurabiye, börek, pasta gibi şeyler y aparımki onlarda da tam not alıyorum neyse...

Sezo bigo dedi ki...

serap çok güzel özetlemiş durumu(lezzetli somunlar yani)aynen bizimkide öyle .bizdede annem hep büyük tencerelerde bol bol pişirir ben ise az az çok olsun:)annem doyulur mu ondan deyip başlar booooolll boooolll yapmaya:))allah başımızdan eksik etmesin:)

FADİŞ dedi ki...

İnanır mısın Sezo bigocum en çok nohut yendi bir de güzel yapmış annem sorma:)Başımızdan eksik olmasınlar hiç.

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

ayyyy blogunuza bayıldım çok zevkli ve eğlenceli insan kendini kaptırıp gidiyor :) sanırım anneler hep böyle acaba biz nasıl olacağız :)) sevgiyle kalın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...