2 Kasım 2011 Çarşamba

MİNDER

Bu minderi minik bir pisiye diktim. Pisiyi Ayşe gönderdi bakar mısın diye, ben de tamam dedim ama karıştırmadığı yer kalmadı üstelik bir türlü yerini de beğenmiyor, nihayet bu minderde karar kıldı ve kendine en uygun yeri keşfe çıktı.




Bir ara yumakla oynamaktan yorgun düştü:)


Bu minderli kedileri Ayşe resimledi ben de yumuşacık yastıklarını hazırlıyorum., istendiği taktirde minderlerin rengini modelini değiştirebiliriz mesela minderin üstüne harf ekleyebiliriz veya kumaş boyası ile isim ekleyebiliriz, size kalmış, bu minik kedi benim olsun, masamın üstünde kıvrılıp yatsın diyorsanız bana e-mail atarak bildirebilirsiniz.

10 yorum:

Banuca dedi ki...

Fadişim çok şeker, gerçek kedi bekliyordum, biranda şaşırdım :)) Senin facebook hesabın yok mu, orada da paylaşın bunu...Kediseverler bayılacaklar :)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

Banu ya katılıyorum:))
harikasınız ellerinize sağlık

FADİŞ dedi ki...

Facebooktan nasıl yapılır bu işler bilmiyorum biraz araştırmam lazım, kişisel facebook sayfamı değil de ayrı bir sayfa açmak iyi fikir olabilir. Bilgilerinizi paylaşırsanız mutlu olurum.

FADİŞ dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM, çok fazla şey yapıyorum ve artık benim de beğendiğim, bunu başkaları da beğenir hatta evlerine isterler diye düşündüğüm işleri satmaya karar verdim, malum devir hesap devri:)

nil dedi ki...

Süper bu ya,Banuca haklı,fb da da yaymalı...

İnan teknik bilgim yok,ama sayfayı açınca haber edersen,çok hızlı yayarız :)

Banuca dedi ki...

Sayfa açmak için....
https://www.facebook.com/pages/create.php
Gerisini halledersin herhalde Fadişim :) Bu arada facebookta bağlantımız yok galiba seninle?

FADİŞ dedi ki...

Banucam, hemen bağlanalım canım. Bu arada sabah bu işle meşgul oldum ve bir sayfa açtım kendime ama bir türlü fotoğraf ekleyemiyorum.

ada ve deniz dedi ki...

ben bunu atlamışım Fadiş. Minder de güzel ama kediye bayıldım ben:))

FADİŞ dedi ki...

ada ve deniz, zaten ikisini birden bir ürün olarak satışa sunacağız, Ayşe'nin fırçası iyidir, detaylara çok önem verir. Ortak bir çalışma içine girdik:)

FADİŞ dedi ki...

nil, açtım açmasına da pek istediğim gibi olmadı, bilmiyorum zamanla geliştiririm sayfayı herhalde:)